Skoda Octavia 1.9 TDI 105 BLS
Witam,
podczas jazdy przy około 130-140km/h odłącza turbinę i zaczyna pulsować kontrolka świec żarowych, samochód jedzie, przyśpiesza...ale jak żółw.
Z tego co się oriętuję, to jest problem z gruszką Garretta przy turbo.
Czy w silniku z kodem BLS da się wymienić tą gruszkę na samochodzie, czy trzeba demontować turbinę?
Czy jazda z uszkodzoną gruszką ma jakiś szkodliwy wpływ na turbosprężarkę, silnik, DPF??
Jak długo można jeździć z taką gruszką??
Dziękuję za pomoc
Witam,
podczas jazdy przy około 130-140km/h odłącza turbinę i zaczyna pulsować kontrolka świec żarowych, samochód jedzie, przyśpiesza...ale jak żółw.
Z tego co się oriętuję, to jest problem z gruszką Garretta przy turbo.
Czy w silniku z kodem BLS da się wymienić tą gruszkę na samochodzie, czy trzeba demontować turbinę?
Czy jazda z uszkodzoną gruszką ma jakiś szkodliwy wpływ na turbosprężarkę, silnik, DPF??
Jak długo można jeździć z taką gruszką??
Dziękuję za pomoc

Komentarz