[O2] Szum "syczenie" spod maski silnika podczas ja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemekcza
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O2] Szum "syczenie" spod maski silnika podczas ja

    jeżelichodzi o przednie fotele w modelu o1 i o2 to dzieą je lata świetlne na korzyść o2
  • octavianII
    Classic
    • 2009
    • 30

    #2
    [O2] Szum "syczenie" spod maski silnika podczas ja

    Ostatnio pomykałem sobie po 3miejskiej Obwodnicy :twisted: i przy około 140 pod górkę na tempomacie silnik szarpnął (zdławił się na krótką chwilę) :roll: , jak kiedyś w FSO1500 po dodaniu zbyt dużej ilości "gazu" . Może mi się wydaje - ale zaniepokoiło mnie to na tyle- że zacząłem nasłuchiwać czy z silnikiem wsio w pariadkie. No i tutaj usłyszałem coś niby syczenie, jak z pękniętego węża powietrza. Słychać to tylko podczas jazdy i dziwnym jest to, że robi się cisza przy choćby minimalnym nawet naciśnięciu pedału hamulca :?: . Nawet przy hamowaniu silnikiem (DSG) słychać ów szum. Dodam jeszcze tylko że owo "szarpnięcie przy jeździe ze stałą prędkością - zarówno 70 km/h czy 30 km/h zdarzyło mi się może z 3 razy. Czekam na jakiego Wujka Dobrego Radę 8)

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      octavianII, samo syczenie to jeszcze nie powód do obaw- zwłaszcza że przy tych temperaturach rosnie spalanie a wentylatory chodzą non stop
      może podłącz VAga i zobacz czy masz jakieś błędy?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • olejek
        Ambiente
        • 2006
        • 121

        #4
        Kilka pytań:
        1.czy złapałeś notlaufa ostatnio?
        2.czy auto Ci się przydławiło na moment więcej razy?

        U mnie w BKD z DSG problem był taki, że nakrętki od skrzyni (jest ona większa od manualnej, dodatkowa część jest z przodu koło węża intercoolera) przetarły wąż intercoolera. Na początku miałem świst/szum na obrotach jak turbo podawało. Potem raz czy dwa czknięcie, potem notlaufy przy dawaniu w palnik. ASO znalazło bez problemu, w ramach akcji serwisowej (typ jak wystąpi) wymienili nakrętki itp aby sytuacja się nie powtórzyła. Wydarzyło się to po gwarancji.

        Podpięcie VAGA pokaże w tym wypadku problemy z ciśnieniami doładowania.
        http://keeprockin.art.pl/‎

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          olejek, masz w papierach numer akcji serwisowej?
          jakbys znalazł podaj pls
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • olejek
            Ambiente
            • 2006
            • 121

            #6
            Niestety nie znajdę tych papierów....

            Informacja jest od kierownika ASO we Włocławku, który tą sprawę prowadził.
            http://keeprockin.art.pl/‎

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              olejek, a mógłbyś ewentualnie przy okazji ustalić to info i wrzucić na forum?
              myślę, że niektórym kolegom toby mogło pomóc
              ASo są skąpe w udzielaniu informacji o akcjach serwisowych
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              Pracuję...