Wymiana dwumasy 1.9 TDI ASZ LUK vs. Sachs

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kingu
    Drive
    • 2013
    • 74

    Wymiana dwumasy 1.9 TDI ASZ LUK vs. Sachs

    Witam

    Ostatnio wymieniłem w mojej Octavii kompletne sprzęgło, dwumase i wysprzeglik...Kupiłem LUKa ze względu że dobrze mi działał w Mondeo mk3 i Vectrze C...i zasugerowałem się tą marka...
    Fabrycznie w aucie miałem Sachs... mechanik mówił że dwumasa była zakleszczona i skrzynia biegów dostawała w dupe...
    Ku mojemu zdziwieniu po wymianie na Luk'a zaczęło trzepać całym autem przy gaszeniu na wcisnietym sprzegle jak i na wycisnietym, bez różnicy...dzwięk jak przy uszkodzonej dwumasie...
    Kontaktowałem się ze sprzedawca i twierdzi że miał dwa takie przypadki i w jednym z nich była to uszkodzona skrzynia...
    Wczesniej biegi wchodziły normalnie i auto dobrze przyspieszalo.
    Wydałem 2000 zł na auto i za każdym razem jak gasze silnik po jezdzie to szlak mnie trafia...
    Sprzedawca mowi ze jak wysle sie kolo na weryfikacje na gwarancji to raczej na pewno wroci jako sprawne...
    Nie wiem co zrobic, czy wymienic caly zestaw na Sachs i to ustapi...
    Czy sprzedac to auto bo kurw..a bierze jak nim jade.
    Czy ktoś z Was miał podobną sytuacje i co radzicie?
  • Pyotrek
    Drive
    • 2015
    • 70

    #2
    A jak wygląda sprawa klapy gaszącej? Może jest odłączona i stąd to telepanie. Ewentualnie do sprawdzenia poduszki.

    Komentarz

    • Kingu
      Drive
      • 2013
      • 74

      #3
      Poduszki są OK. Klapa gasząca działa (bez tego silnika byś nie wyłączył) i nikt tam raczej nie grzebał przy wyjmowaniu skrzyni.

      Kurwica mnie bierze jak jadę tym autem...na wolnych obrotach na luzie (bieg wyrzucony) brzęczy coś...wrzucę bieg (brzęczy)...zaczynam ruszać i jak tylko odpuszczam sprzegło przestaje.

      Za każdym razem czy to na wciśnietym sprzegle czy na nie wcisnietym (luz) przy gaszeniu brzdęka jak koło uszkodzone. Dzwięk jest gorszy niż przy STARYM KOLE SACHS!!!

      Miał ktoś z Was do czynienia z taką przypadłością po wymianie na nowy zestaw LUKa?
      Rozumiem że jest gwarancja...ale jak się orientowałem to jest to niemożliwe żeby wymienili na nowe...bo zawsze ekspertyza biegłego bedzie na korzyść LUK'a...

      Czy jest jakiś cień szansy że jak kupie drugi zestaw Sachs to bedzie normalnie....
      Mam sentyment do tego auta i tylko ze wzgledu na silnik go nie sprzedałem...a wychodzi na to ze w starocia wpakuje 3000 zł albo go sprzedam w cholere

      Komentarz

      • anoni
        Ambiente
        • 2017
        • 103
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Jak dla mnie to wygląda na dwumas jednak Jeśli poduszki są ok ustawienia masz dobrze zrobione Osobiście mam na warsztacie też ze sprzęgłem ale wymieniam docisk sprzęgło i łożysko bo biegi źle wchodziły Usłyszałem kilka wersji o problemach ze sprzęgłami a temu mechanikowi ufam bo znam go już kilkanaście lat i robił mi kilka samochodów U mnie jeszcze fabryczny komplet był przy 360tyś choć nie chciał w to wierzyć sprawdzał i strasznie był uczulony na dobór i też zakłada LUk-a Kilka miesięcy temu gdy kupiłem octavię też gasł mi trochę topornie ale jak wspomniałem inny znajomy ze znajomością grupy VW podpiął i poustawiał mi czasy wtrysku i cos tam jeszcze i teraz przy gaszeniu auto miękko gaśnie . Ale powtórzę się w czasie gdy masz wciśnięte pedał sprzęgła i czujesz stukanie wibracje to obstawiam dwumas lub źle dobrany zestaw jeśli nasiliło się to po wymianie

        Komentarz

        Pracuję...