Spadek obrotów przy przyspieszaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bo86bo
    Rider
    • 2015
    • 316
    • Octavia I (1U2)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

    Spadek obrotów przy przyspieszaniu

    Witam.
    Jakiś czas temu zauważyłem,że przy przyspieszaniu, zwłaszcza dynamicznym Szkodnik czasem się zadławi. Wcześniej nie było to tak notoryczne jak obecnie. Przykład jadę na 3 biegu, chce wyprzedzić dynamicznie przyspieszam i kiedy auto osiąga obroty rzędu 3000, to przymuli go,że spadnie mniej więcej do 2500 i potem idzie dalej.

    Przyznam się bez bicia,że cewki, świecie ani kable zapłonowe nie były przeze mnie wymieniane. Tylko pytanie czy kombinuje w dobrą stronę?

    Ktoś miał podobne przypadłości? Pozdrowienia
    Champ20ns!
  • anoni
    Ambiente
    • 2017
    • 103
    • Octavia I (1U2)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Bardzo podobne objawy ja miałem ale to przy silniku 1,9 tdi sa to objawy ( w moim przypadku ) turbiny ( zacierać może się tzw kierownica , zabrudzona ( jak sie uda podeślę filmik o co chodzi Jak również zaworu regulującego z oznaczeniem N75 oraz samego EGR Podstawą jest wymiana przewodów podciśnienia najlepiej wszystkich , koszt nie wielki Filmik tutaj poglądowy
     

    Komentarz

    • bo86bo
      Rider
      • 2015
      • 316
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM

      #3
      Jutro uderzam do mechanika... myślisz,że coś poza tym można sprawdzić? Nie wiem przepustnicę?
      Champ20ns!

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Zapraszam
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • bo86bo
          Rider
          • 2015
          • 316
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM

          #5
          Bo Bedzina mam pol Polski a szkoda. Diagnoza padła na sprzęgło,że się ślizga. Z 4 biegu rusza normalnie bez żadnych zawirowań. Bedzie trzeba obadac sprawe czy nie wystarczy sama wymiana tarcz i docisku. Orientuje się ktos czy w 1.8T AUQ jest dwumas? Pytanie numer dwa czy ewentualnie warto wymienic to na sztywne koło?
          Champ20ns!

          Komentarz

          • anoni
            Ambiente
            • 2017
            • 103
            • Octavia I (1U2)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Pewnie już to zrobiłeś ? Ja osobiście wymieniłem docisk i tarczę i wystarczyło ponieważ dwumasa nie biła nie szarpała przy odpalaniu itp
            Ostatnio edytowany przez anoni; 43619.

            Komentarz

            • bo86bo
              Rider
              • 2015
              • 316
              • Octavia I (1U2)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM

              #7
              Sprzęgło było dojechane wymieniłem i auto żyje jak nowe. Dociski robione były oba
              Champ20ns!

              Komentarz

              • anoni
                Ambiente
                • 2017
                • 103
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                no nic tylko śmigać , powodzenia

                Komentarz

                Pracuję...