Proszę o analizę wyników badania stanu technicznego zawieszenia.
Ustawiłem dziś zbieżność (40GBP za sam przód o zgrozo!) i niby wszystko wg angielskiego "śpeca" od wheel alignment jest OK, ale niepokoi mnie wynik kątów pochylenia kół przednich. Może dla Anglika nie ma problemu, ale jakiś Polak znajdzie mi tu o co halo? Auto lekko ścierało wewnętrzne strony opon i wydaje mi się jakby lewy przód był starty bardziej. Poradzi ktoś czy są powody do niepokoju czy już teraz powinno być OK?
...i dlaczego po ustawieniu zbieżności, która nawet mu wyszła tam mocno rozjechał mu się kąt pochylenia prawego koła?! wtf?!
Ustawiłem dziś zbieżność (40GBP za sam przód o zgrozo!) i niby wszystko wg angielskiego "śpeca" od wheel alignment jest OK, ale niepokoi mnie wynik kątów pochylenia kół przednich. Może dla Anglika nie ma problemu, ale jakiś Polak znajdzie mi tu o co halo? Auto lekko ścierało wewnętrzne strony opon i wydaje mi się jakby lewy przód był starty bardziej. Poradzi ktoś czy są powody do niepokoju czy już teraz powinno być OK?
...i dlaczego po ustawieniu zbieżności, która nawet mu wyszła tam mocno rozjechał mu się kąt pochylenia prawego koła?! wtf?!