1)Od kilku miesiecy podczas jazdy pojawia sie pomaranczowa kontrolka ABS , od okolo 2 miesiecy kontrolka caly czas mam zapaloną od startu silnika. W tym tygodniu podczas deszczy kontrolka nie zapalila sie ani razu! , pogoda wraca i niestety kontrolka zapalona!.
W ASO bylem juz kilka razy , -kasowali blad w komputerze + podnosili czujniki?? , niestety problem po kilku godzinach wracal po wyjezdzie z serwisu.
Wiem na 100 procent ze to tylne czyjniki , pytanie czy dalej bawic sie z ASO czy poprostu zamowic nowe czyjniki i dac zamontowac sprawdzonemu serwisowi?? , a moze to cos innego??
2) Zblizam sie do 200K i bede musial zrobic rozrzad (ostatni 110K) , czy przy takim przebiegu warto cos dodatkowego wymienic! bo wole juz dmuchac na zimno!..
przy ok 160 tys musialem wymienic : Bebny , szczeki , Cylinderki , chlodnice , łozysko wyciskowe.
180tys - guma stabilizatora
Reszta od raczej od nowosci!
3) Ostatnio na przegladzie ASO zasugerowalo wymiene gum wahaczy , czy mam sie czegos obawiac?
przerabiałem to samo,od tygodnia ABS ( pomaranczowy) świecił się w vw borze, podłącz vaga i i będziesz wiedział, które to czujnik ( dzięki wielkie za diagnoze dla guguś ), następnie sam kup czujnik, koszt to około 50-60zł i sam bez problemu wymienisz ( podziękowania dla kolegi ZASADZKA2 za pilotaż całej wymiany czujnika ), następnie musisz przejechać około 100m i kontrolka zniknie,
PS. teraz to jestem mądry,a tak to na początku wszystkie koła ściągaliśmy w poszukiwaniu uszkodzonego kabelka od czujnika jak też uszkodzonego czujnika ABS-u, vag Ci prawdę powie
odp. kolego odpuść ASO i podjedź do dobrego warsztatu i zaoszczędzisz dużo pieniędzy, jak też na pewno dużo lepiej Ci zrobią niż w salonie:
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
Mialem ten sam problem po odpaleniu cisza po przejechaniu kilkudziesieciu metrow pedal zadrgal i zaswiecila mi sie kontrolka abs ale po zgaszeniu i odpaleniu znow spokoj az do ujechania ilus tam metrow w koncu po jakims czasie zaczela sie bez przerwy swiecic po podlaczneiu vaga wykrylem ktory to czujnik i okazalo sie ze byl lekko pekniety po wymianie wrocilo wszystko do normy koszt 18 zł i 15 min pracy przy tym bo sam sobie wymienialem
Mialem ten sam problem po odpaleniu cisza po przejechaniu kilkudziesieciu metrow pedal zadrgal i zaswiecila mi sie kontrolka abs ale po zgaszeniu i odpaleniu znow spokoj az do ujechania ilus tam metrow w koncu po jakims czasie zaczela sie bez przerwy swiecic po podlaczneiu vaga wykrylem ktory to czujnik i okazalo sie ze byl lekko pekniety po wymianie wrocilo wszystko do normy koszt 18 zł i 15 min pracy przy tym bo sam sobie wymienialem
Czyli wymieniłeś bez zdejmowania klocków i tarczy ? Też mnie to czeka, ale z tego co czytałem, to zawsze pisali, że trzeba zdjąć klocki i tarcze aby wymienić czujnik. Niby tam jest jedna śruba, tylko chyba ciężko go wyciągnąć? Ale 15 minut, to Ci to chyba łatwo przy wyciąganiu poszło? Szczególnie jak będzie zapieczony - bo wybić się nie da (miejsce blokuje tarcza)?
taki będzie doby (u mnie poszedł prawy tylni w AHF'ie Kombi): ???
Dokladnie bez zdejmowania czegokolwiek jedynie kolo on jest przykrecony jedna sruba na imbus fakt jest twardo wcisniety ale uzylem jednego ze srodkow typu w40 odczekalem chwile a pozniej delikatnie podwazalem srubokretem i tak juz byl walniety i tak wiec nawet jak sie zniszczyl to nic nie szkodzi pozniej oczyscilem ten otwor zeby nowy wlozyc i deliktanie ten nowy musialem papierem sciernym przejechac bo niechcial wejsc jakby za gruby byl jak mi juz wszedl zrobilem sobie taki z drewna specjalny koleczek i delikatnie opierajac go o czujnik wbijalem az caly sie schowal pozniej tylko vagiem skasowalem blad i kontrolka zgasla i jest ok dodam ze u mnie poszedl przedni lewy czujnik i na allegro kupilem wlansie za 18 zl oryginalny
Komentarz