[O2] BKD i notlauf powtórka po 25 tys km.Turbo znowu?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • octa_norm
    Classic
    • 2010
    • 7

    [O2] BKD i notlauf powtórka po 25 tys km.Turbo znowu?

    Dzięki za tą stronę, tylko.... ten link dotyczy 1,8. Mnie chodzi o 1,8T. I w tym sklepie wyszukiwarka mówi, że nie ma....
    Octa_norm
  • mikelib
    Classic
    • 2009
    • 37

    #2
    [O2] BKD i notlauf powtórka po 25 tys km.Turbo znowu?

    220 tys km,dokładnie rok temu i 25kkm wymieniłem turbo na nówkę co prawda starego typu 014H.Olej wymieniłem przy 17kkm(motul pełny syntetyk).1,5 tyg temu wystąpił notlauf,dzisiaj następny.Dynamiczna/oszczędna jazdy wychodzi pól na pól.Możliwe że turbo już do wymiany?"Przekroczona maksymalna graniczna wartość doładowania" czy coś w tym stylu.

    Zmieniło się coś w temacie zamienników z innych silników,czy dalej pozostaje tylko opcja 019A?
    Jutro będę dzwonił w sprawie gwarancji,czy zostanie uznana z racji upływu roku i 3 dni.


    Postaram się zrobić logi,ale słaby sprzęt mam,nie wiem czy się uda.

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Zamieszczone przez mikelib
      Dynamiczna/oszczędna jazdy wychodzi pól na pól.Możliwe że turbo już do wymiany?
      może raczej tylko zapieczone kierownice?
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • mikelib
        Classic
        • 2009
        • 37

        #4
        Na razie odkryłem ze zsunął się wąż z intercoolera z lewego krocca, zalozylem i rundka testowa, na razie wszystko ok... zobaczymy co bedzie dalej

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          a widzisz
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • mikelib
            Classic
            • 2009
            • 37

            #6
            no a od rana juz nerwy mialem, bo dzis 2 raz sie zrobil notlauf, ale miejmy nadzieje ze to to i juz bedzie ok, bo juz pod mlotek miala isc ;p

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              #7
              Zamieszczone przez mikelib
              ale miejmy nadzieje ze to to
              hmmm..nie rozumiem...
              jak jeździłęś ze zdjętym wężem to masz zapieczone kierownice jak napisał szkoda
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • mikelib
                Classic
                • 2009
                • 37

                #8
                Jeden ząbek puścił,tak ze nie była całkiem odpięta,ale trochę ciśnienia ociekało.Myślisz ze przez 2 tygodnie mogło się coś stać wielkiego?

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #9
                  mikelib, a skąd wiesz że tylko 2 tygodnie jeździłes z tym wężem :?: 2 tygodnie temu miałeś pierwszy notlauf jak rozumiem, wąż mógł być luźny wcześniej.
                  u mnie się zaczęło tak robić właśnie gdzieś po miesiącu , tylko ja miałem dziure w wężu gumowym wychodzącym ze sprężarki.
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  Pracuję...