mulder, a to ze zdjęcia to nie przypadkiem to słynne M5 z pakietem indywidual opisywane na wielu forach, które wcześniej przypominało pomięte sreberko z czekolady
tamto chyba miało czerwoną skórę w środku
Zamieszczone przez shok
Ja jak bym miał wydać 200tyś na auto wolałbym nowego Superba niż wypierdzianą przez Niemca M5.
Też bym tak wolał. Takie M5 za 200k to ma ze 3-4 lata spokojnie, a tu masz nówke sztukę za takie same pieniądze. No ale wiadomo niektórzy kupują fury dla znaczków (no offence)
Po uruchomieniu samochodu wolne obroty są na poziomie 900 obr/min. Po przejechaniu paru metrów na biegu jałowym podczas postoju na światłach potrafi podnieść obroty do 1100 obr/min spadną na 900 i znowu podniesie i tak kilka razy. Czasami dzieje się tak nawet jak silnik jest zagrzany 90 stopni. Od czego się tak dzieje?? Na vagu nie wykazał żadnego błędu.
Po uruchomieniu samochodu wolne obroty są na poziomie 900 obr/min. Po przejechaniu paru metrów na biegu jałowym podczas postoju na światłach potrafi podnieść obroty do 1100 obr/min spadną na 900 i znowu podniesie i tak kilka razy. Czasami dzieje się tak nawet jak silnik jest zagrzany 90 stopni. Od czego się tak dzieje?? Na vagu nie wykazał żadnego błędu.
Czujnik temperatury - porównaj na VAG'u temperaturę w zegarach z temperaturą w sterowniku silnika.
Komentarz