Golas27, niebieska O2 RS dobrze leży na tych felgach pewnie 19cali
[O1] Notlauf
Zwiń
X
-
[O1] Notlauf
Witam! Temat długi i szeroki jak rzeka ale muszę spytać.
Otóż w mojej O1 zaczęło wywalać notlaufy (standard 4,5 bieg 3tys obrotów i dup!), na początku sporadycznie a teraz już cały czas. Wyciągnąłem turbinkę bo myślałem, że kierownice ale chodzą leciutko za to gruszka chodziła strasznie topornie i zacinała się więc ją wymieniłem. Ku mojemu zdziwieni zaczęło się dziać coraz gorzej (wężyki powymieniane, grucha ściąga w maksymalnie na dół dźwigienkę). Pomyślałem, że odłącze n75 i poprawiło się tzn. wywaliło mi dopiero notlauf przy ok 150 km/h 5 bieg (1,2,3,4-prawie do oprou i nic się nie dzieje).
1. Czy n75 może być uszkodzony?
2. Czy ja jak montowałem nową gruchę to źle ją wyregulowałem (mierzyłem suwmiarką tak aby była ustawiona jak ta stara ale wydaje mi się że jakiś mały skok ma? Jak dlugi powinien być ruch dźwigienki?).
3. Co to może jeszcze być?
4. Czy ktoś jest w stanie z okolic Sosnowca zrobić mi logi dynamiczne?
Dzięki za wysłuchanie i odpowiedzi!Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
-
-
1. podmień go z N18 (ten obok taki z czarnym kapturkiem od EGR)
2. generalnie nie powinno się wymienić gruchy na własną rękę polecam pojechać na wyregulowanie..
3. jeśli nie ma logów to może być wszystko przepływomierz jeszcze wchodzi w gre ale nastawiłbym się najpierw na porządne wyregulowanie gruchy.. aha, za czasu wywal taki czarnobiały 'filterek' odchodzący od N75 na wężu, który jest podłączony z gruchą.. u mnie właśnie on powodował przeładowanie, po jego wywaleniu jeżdżę już rok i do dziś wszystko chodzi jak trzeba wstaw za niego po prostu wężyk..
4. chciałbym pomóc ale niestety nie te stronyVW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
wtedy samochód działa mniej więcej jak SDI po prostu nie działają kierowniczki bo nie ma co je poruszać skoro grucha stoi w miejscu przy odłączonym wężyku na komputerze wykaże Ci, że w ogóle nie ma doładowania więc nie wiem czy można to nazwać notlaufem..
staneło Ci na 150km/h bo nie miało co już ciągnąć tą prędkość osiągnął sam silnik ze swojej pracy a turbo jest potrzebne właśnie żeby mu pomóc i osiągnąć te 190km/hVW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
Tylko bez tego wężyka on ładnie przyspieszał i nagle bum i brak mocy tak jak w trybie awaryjnym? Wygląda to tak jakby dźwigienka kierownic turbo pomimo tego, że wężyk był odłączony była za bardzo ściągnięta w dół (czyli trzeba by spróbować podnieść maksymalnie i zobaczyć co się stanie).Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Komentarz
-
-
u mnie przy odłączonym wężyku auto nie miało w ogóle przyspieszenia a na komputerze ewidentnie było widać, że turbo nie pompuje i stoi w miejscu
ewentualnie możesz sprawdzić też czy N75 działa wkładając jakiś krótki wężyk abyś mógł sprawdzić czy zassysa powietrze.. przyłóż ten wężyk do języka i zobacz czy go przyssie
ale tutaj ewidentnie gruszka będzie do wyregulowania.. priorytet jak ich mało.. jak to zrobisz, będziemy dalej patrzeć wywal jeszcze ten filterekVW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
-
Ponawiam prośbę o wykonanie logów. Jest ktoś kto może mi pomóc?
[ Dodano: Czw 05 Sie, 10 12:06 ]
Dziękuję serdecznie handzol za wykonanie logów i zdiagnozowanie mego złomka!
Okazało się, że kierownice się przycinają pomimo iż po wyciągnięciu turbiny chodziły leciutko oraz gdy autko jest zimne to też wszystko OK. Wygląda na to jakby po rozgrzaniu coś je blokowało. Rozbiorę turbawkę i zobacze co się dzieje w środku ale coś mi się wydaje, że chyba będe musiał poszukać innej bo czyszczenie może nic nie dać :cry:
Pozdro!Skoda Octavia II RS 2.0 Tdi BLACK MAGIC.
Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów!!!
Komentarz
-
Komentarz