[O1] Brak mocy do 1800rpm,octavia 1.9 96kw ASZ 2003r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KazioBigBrother
    Classic
    • 2010
    • 19

    [O1] Brak mocy do 1800rpm,octavia 1.9 96kw ASZ 2003r

    Pozdrowienia dla Arti_r1 obtitanego w środę pod sklepem. Jechałem srebrnym Seicento.
    Kazio
  • KOMAND1306
    Ambiente
    • 2009
    • 154
    • Octavia III (5E3)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
    • DADA 1.5 TSI 150 KM

    #2
    [O1] Brak mocy do 1800rpm,octavia 1.9 96kw ASZ 2003r

    Witam.
    Mam problem z moim autkiem.a mianowicie silnik nie reaguje prawie na pedal gazu do polowy polozenia i do 1750-1800rpm.
    W grudniu dalem turbo do regeneracji i po zalozeniu mialem odrazu uczucie ze silnik jakos slabiej sie zbiera w niskich obrotach ale jeszcze szlo jezdzic.Tak po mrozach w zimie powoli musialem coraz wiecej gaz wciskac zeby auto szlo.Z poczadku myslalem ze ciegno na gruszce zle jest ustawione lub kierownice sie zacinaja.Ale ciegno porusza sie bez problemu.Porozbieralem weze cisnieniowe i podcisnieniowe i wszystkie wyglondaja ok.Po zlozeniu spowrotem zaowazylem ze zawor ERG otwiera sie lekko i zamyka(Mialem nie podlonczony waz do tego zaworu)na wolnych obrotach upuszczajac cisnienie.Nie wiem czy na wolnych obrotach powinien wogule sie powinien otwierac.Dodam ze na vag-com nie ma zadnych bledow a cisnienia doladowania w blokach pomiarowych w grupie 11 wynosi 1044-1056 na wolnych obrotach a przy okolo 2200rpm jest 1188.Pedal gazu tez jest sprawny.

    Moze ktos z was wie jakie powinno byc cisnienie doladowania i przy jakich obrotach i czy ten ERG powinien sie otwierac na wolnych obrotach ?
    KOMAND

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      zrób logi
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • KOMAND1306
        Ambiente
        • 2009
        • 154
        • Octavia III (5E3)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
        • DADA 1.5 TSI 150 KM

        #4
        Jakie logi ?Nie jestem za bardzo obyty z vag-com,dopiero sie ucze na tym programie.Moglbys mi wytlumaczyc jak to zrobic.
        KOMAND

        Komentarz

        • Piotrus
          Rider
          • 2004
          • 524

          #5
          Re: Brak mocy do 1800rpm,octavia 1.9 96kw ASZ 2003r

          Zamieszczone przez KOMAND1306

          Moze ktos z was wie jakie powinno byc cisnienie doladowania i przy jakich obrotach i czy ten ERG powinien sie otwierac na wolnych obrotach ?
          EGR ma się otwierać na wolnych obrotach oraz przy małych obciążeniach silnika (czyli jedziesz sobie lajtowo z gazem wciśniętym np do 1/3).

          Ciśnienie doładowania przy 2000-2500 obr. to mniej więcej 2000-2100 mBar, mierzone na trzecim biegu, z gazem w podłodze.

          Jeśli masz objaw że na początku się nie dzieje i auto dostaje kopa dopiero w górnym zakresie obrotów to świadczy to że kierownice na turbinie nie są zamykane do końca.
          Piotruś
          AGR(RIP) + ALH

          Komentarz

          • laurin
            Rider
            • 2009
            • 727

            #6
            Ja miałem takiego muła do 2tysi jak mi gruszka nawalała i w końcu padła.

            Komentarz

            • KOMAND1306
              Ambiente
              • 2009
              • 154
              • Octavia III (5E3)
              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
              • DADA 1.5 TSI 150 KM

              #7
              wreszcie dorwalem laptopa z vagiem i zrobilem logi dynamiczne grupy 3 i 11
              Saturday,20,November,2010,17:58:22
              038 906 019 KJ ,,1.9l R4 EDC G000SG 5256,

              ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
              ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
              ,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,,,,,TIME,,,,
              MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
              ,0.01,1344,300.0,249.9,60.2,,,,,,,,,,
              ,0.40,1323,850.0,470.4,4.8,,,,,,,,,,
              ,0.80,1344,850.0,504.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,1.20,1386,850.0,529.2,4.8,,,,,,,,,,
              ,1.60,1449,850.0,573.3,4.8,,,,,,,,,,
              ,2.00,1491,850.0,607.6,4.8,,,,,,,,,,
              ,2.40,1554,850.0,651.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,2.80,1617,850.0,705.6,4.8,,,,,,,,,,
              ,3.20,1701,850.0,788.9,4.8,,,,,,,,,,
              ,3.60,1764,850.0,960.4,4.8,,,,,,,,,,
              ,4.00,1890,850.0,1141.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,4.40,2016,850.0,1239.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,4.80,2142,850.0,1249.5,4.8,,,,,,,,,,
              ,5.20,2268,850.0,1215.2,4.8,,,,,,,,,,
              ,5.60,2394,850.0,1210.3,4.8,,,,,,,,,,
              ,6.00,2499,850.0,1220.1,4.8,,,,,,,,,,
              ,6.40,2625,850.0,1205.4,4.8,,,,,,,,,,
              ,6.80,2730,850.0,1190.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,7.20,2835,850.0,1146.6,4.8,,,,,,,,,,
              ,7.60,2961,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
              ,8.00,3066,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
              ,8.40,3150,850.0,1127.0,4.8,,,,,,,,,,
              ,8.80,3276,850.0,1112.3,4.8,,,,,,,,,,
              ,9.20,3360,850.0,1102.5,4.8,,,,,,,,,,
              ,9.60,3465,850.0,1092.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,10.00,3549,850.0,1078.0,4.8,,,,,,,,,,
              ,10.40,3633,850.0,1068.2,4.8,,,,,,,,,,
              ,10.79,3717,850.0,1053.5,4.8,,,,,,,,,,
              ,11.19,3801,850.0,1053.5,4.8,,,,,,,,,,
              ,11.59,3885,850.0,1053.5,4.8,,,,,,,,,,
              ,11.99,3969,850.0,1033.9,4.8,,,,,,,,,,
              ,12.39,4032,850.0,1024.1,4.8,,,,,,,,,,
              ,12.79,4116,850.0,994.7,4.8,,,,,,,,,,
              ,13.19,4179,850.0,999.6,4.8,,,,,,,,,,
              ,13.59,4263,850.0,989.8,4.8,,,,,,,,,,
              ,13.99,4326,850.0,955.5,4.8,,,,,,,,,,
              ,14.39,4389,850.0,940.8,4.8,,,,,,,,,,
              ,14.79,4431,850.0,916.3,4.8,,,,,,,,,,
              ,15.19,4494,850.0,911.4,4.8,,,,,,,,,,
              ,15.59,4536,850.0,891.8,4.8,,,,,,,,,,
              ,15.99,4578,850.0,882.0,4.8,,,,,,,,,,
              ,16.39,4599,850.0,862.4,4.8,,,,,,,,,,
              ,16.79,4662,850.0,847.7,4.8,,,,,,,,,,




              Saturday,20,November,2010,17:57:05
              038 906 019 KJ ,,1.9l R4 EDC G000SG 5256,

              ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
              ,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
              ,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
              MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
              ,0.01,1071,996.0,1032.0,24.7,,,,,,,,,,
              ,0.40,1071,1452.0,1044.0,19.9,,,,,,,,,,
              ,0.80,1134,1536.0,1080.0,19.9,,,,,,,,,,
              ,1.20,1176,1608.0,1116.0,21.9,,,,,,,,,,
              ,1.60,1239,1704.0,1152.0,21.1,,,,,,,,,,
              ,2.00,1281,1776.0,1188.0,23.9,,,,,,,,,,
              ,2.40,1344,1836.0,1236.0,24.7,,,,,,,,,,
              ,2.80,1407,1896.0,1296.0,27.5,,,,,,,,,,
              ,3.20,1470,1956.0,1356.0,31.9,,,,,,,,,,
              ,3.60,1554,2040.0,1440.0,34.7,,,,,,,,,,
              ,4.00,1617,2112.0,1536.0,36.3,,,,,,,,,,
              ,4.40,1722,2208.0,1704.0,41.4,,,,,,,,,,
              ,4.80,1827,2268.0,1956.0,49.4,,,,,,,,,,
              ,5.20,1953,2304.0,2196.0,51.8,,,,,,,,,,
              ,5.60,2079,2328.0,2340.0,58.2,,,,,,,,,,
              ,6.00,2205,2340.0,2364.0,59.0,,,,,,,,,,
              ,6.40,2331,2340.0,2340.0,59.4,,,,,,,,,,
              ,6.80,2478,2340.0,2352.0,61.4,,,,,,,,,,
              ,7.20,2604,2340.0,2376.0,61.8,,,,,,,,,,
              ,7.60,2709,2340.0,2364.0,61.8,,,,,,,,,,
              ,8.00,2835,2340.0,2352.0,62.6,,,,,,,,,,
              ,8.40,2940,2340.0,2340.0,63.0,,,,,,,,,,
              ,8.80,3045,2340.0,2328.0,62.6,,,,,,,,,,
              ,9.20,3150,2340.0,2328.0,62.6,,,,,,,,,,
              ,9.60,3276,2340.0,2328.0,63.0,,,,,,,,,,
              ,10.00,3360,2340.0,2328.0,63.4,,,,,,,,,,
              ,10.40,3465,2340.0,2328.0,63.4,,,,,,,,,,
              ,10.80,3570,2340.0,2328.0,63.4,,,,,,,,,,
              ,11.20,3654,2340.0,2328.0,62.6,,,,,,,,,,
              ,11.60,3759,2340.0,2328.0,63.8,,,,,,,,,,
              ,12.00,3843,2340.0,2340.0,64.1,,,,,,,,,,
              ,12.39,3927,2328.0,2340.0,64.9,,,,,,,,,,
              ,12.79,3990,2316.0,2352.0,66.1,,,,,,,,,,
              ,13.19,4095,2304.0,2352.0,67.3,,,,,,,,,,
              ,13.59,4158,2280.0,2328.0,68.1,,,,,,,,,,
              ,13.99,4242,2268.0,2292.0,68.5,,,,,,,,,,
              ,14.39,4305,2232.0,2268.0,68.9,,,,,,,,,,
              ,14.79,4368,2208.0,2232.0,68.5,,,,,,,,,,
              ,15.19,4431,2184.0,2196.0,68.1,,,,,,,,,,
              ,15.59,4473,2148.0,2160.0,68.9,,,,,,,,,,
              ,15.99,4536,2124.0,2136.0,70.1,,,,,,,,,,
              ,16.39,4578,2088.0,2112.0,70.5,,,,,,,,,,
              ,16.79,4620,2052.0,2088.0,72.1,,,,,,,,,,
              ,17.19,4683,2016.0,2040.0,70.1,,,,,,,,,,
              ,17.59,4704,2004.0,1992.0,67.3,,,,,,,,,,
              ,18.00,4746,1968.0,1968.0,72.1,,,,,,,,,,
              KOMAND

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                tak przeglondajac te logi dochodze do wniosku ze albo masz nie szcelnosc w układzie turbo albo zle wyrególowana sztange
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • KOMAND1306
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 154
                  • Octavia III (5E3)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                  • DADA 1.5 TSI 150 KM

                  #9
                  Nieszczelnosci nie ma,bardziej ciegno kierownic zostalo zle ustawione na stole podczas regeneracji.Moze na warstacie mieli wieksze podcisnienie jak ja mam w aucie?Wie moze ktos jakie powinno byc znamionowo podcisnienie?
                  KOMAND

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    sprawdz jeszce n75 moze wystarzcy go wyczyscic lub wymienic

                    [ Dodano: Pon 22 Lis, 10 14:18 ]
                    sprubuj jeszcze zaslepic egr bo on morze byc walnienty i tez bedzie dawał taki efekt
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • KOMAND1306
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 154
                      • Octavia III (5E3)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                      • DADA 1.5 TSI 150 KM

                      #11
                      A tak wogule to to nieszczesne ciegno powinno otwierac sie do oporu czy jakos specjalnie trzeba go ustawic?Chodzi mi o to czy jak odpali sie silnik to powinno sie przesunac az do oporu do konca czy powinien zostac jakis luz?
                      KOMAND

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        o ile mnie pamienc nie myli to po odpaleniu to ciegło powino zostac podciagniete po odpaleniu za do zderzaka na obudowie turbiny i dopiero zaczac opadac jak zaczniesz dodawac gazu i komp zobaczy ze narasta cisnienie w układzie i zaczyna regulowac . jesli sie myle to niech ktos to sprostuje
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • KOMAND1306
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 154
                          • Octavia III (5E3)
                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                          • DADA 1.5 TSI 150 KM

                          #13
                          No to u mnie jest zle ustawione w takim wypadku bo zostaje troche luzu.
                          KOMAND

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            to w takim razie ja bym jeszcze sprawdził sam mieszek czy nie jest nieszcelny iprzewody i ewentualnie n75 jesli to wszystko jest ok to podregulował sztange
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • KOMAND1306
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 154
                              • Octavia III (5E3)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                              • DADA 1.5 TSI 150 KM

                              #15
                              No musze wejsc pod auto,ale teraz tak zimni a garazu nie mam
                              KOMAND

                              Komentarz

                              Pracuję...