Witam.
Zlokalizowałem przepuszczający minimalnie od dołu przy bloku silnika (miejsce zaznaczone czerwonym kółkiem) przewód gumowy zbrojony od płynu do chłodnicy idący do nagrzewnicy. Skróciłem go minimalnie aby wyeliminować zużytą samą końcówkę przewodu ale nadal podczas jazdy kilka kropel ubędzie, założyłem dodatkową opaskę i też minimalnie płyn się wydostaje. Niby nic się nie dzieje ale lubię jak wszystko jest sprawne na 100% w aucie poza tym nie lubię niespodzianek podczas jazdy, więc chyba pozostaje tylko zakup nowego przewodu.
Znalazłem przewód nowy oryginalny a w zasadzie kpl. 2szt. przewodów gdyż występują w zestawie jako kpl. koszt 399zł nr kpl. oryginalnych przewodów 1J0121156BH/O.
Czy da się tylko ten jeden przewód kupić i może jakiś dobrej jakości zamiennik, żeby aż tak dużej kwoty nie wydawać?
Zlokalizowałem przepuszczający minimalnie od dołu przy bloku silnika (miejsce zaznaczone czerwonym kółkiem) przewód gumowy zbrojony od płynu do chłodnicy idący do nagrzewnicy. Skróciłem go minimalnie aby wyeliminować zużytą samą końcówkę przewodu ale nadal podczas jazdy kilka kropel ubędzie, założyłem dodatkową opaskę i też minimalnie płyn się wydostaje. Niby nic się nie dzieje ale lubię jak wszystko jest sprawne na 100% w aucie poza tym nie lubię niespodzianek podczas jazdy, więc chyba pozostaje tylko zakup nowego przewodu.
Znalazłem przewód nowy oryginalny a w zasadzie kpl. 2szt. przewodów gdyż występują w zestawie jako kpl. koszt 399zł nr kpl. oryginalnych przewodów 1J0121156BH/O.
Czy da się tylko ten jeden przewód kupić i może jakiś dobrej jakości zamiennik, żeby aż tak dużej kwoty nie wydawać?
. Do napraw odradzam używanie opasek zaciskowych z Orlenu z napisem: TRIDON, pięknie tną węże. Osobiście polecam używanie oryginalnych nawet używanych kupionych na szrocie, denerwuje ściąganie i zakładanie ale nie ucięło mi nic jeszcze. Wymiana termostatu na jesień na parkingu trwała ok 1 godziny, teraz jak zimno to z 1,5 by było, herbata w termos i jazda, narzędzia imbusy, wkrętak płaski i kombinerki na tyle szerokie żeby chycić opaski(lub specjalne szczypce), materiały termostat kpl i 5 litrów płynu, duża płaska miska do zebrania starego płynu co po bloku się poleje, dostęp od góry wystarczy, bez kanału się obejdzie. A czemu masz dwie opaski na wyjściu na nagrzewnice? Uszczelniałeś połączenie?
Komentarz