Nie mogę wyłączyć wycieraczek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zielony241
    Classic
    • 2010
    • 22
    • Octavia I (1U2)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    Nie mogę wyłączyć wycieraczek

    Witam
    Problem dość wkurzający, na pozycji gdzie wycieraczki powinny nie działać - te zasuwają jak szalone nie można ich w żaden sposób wyłączyć, na pozostałych pozycjach działają normalnie. Dodam, że wymieniłem manetkę - nic to nie dało. Proszę o pomoc bo przy tej pogodzie to dość denerwuje.
    Pozdrawiam
    pozdrawiam

    zielony241
  • BASTIAN001
    L&K
    • 2013
    • 1177
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Może sprawcą zamieszania jest przekaźnik wycieraczek.

    Komentarz

    • zielony241
      Classic
      • 2010
      • 22
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Być może ale który to jest? I czy przekaźnik nie dostaje sygnału od silnika?
      pozdrawiam

      zielony241

      Komentarz

      • zielony241
        Classic
        • 2010
        • 22
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #5
        Pytanie co jeśli to nie przekaźnik?
        pozdrawiam

        zielony241

        Komentarz

        • BASTIAN001
          L&K
          • 2013
          • 1177
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #6
          Trzeba będzie poszukać dalej.

          Komentarz

          • gmpl
            Drive
            • 2013
            • 52
            • Octavia I combi (1U5)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM

            #7
            Zamieszczone przez zielony241 Zobacz wpis
            Pytanie co jeśli to nie przekaźnik?
            Może wydać się to dziwne co napisze, ale miałem tak u siebie. Sprawdź, mechanizm wycieraczek. U mnie od jakiegoś czasu było podobnie, wycieraczki szły na dół, słychać było cyknięcie i od nowa do góry i tak naście razy czasami, na innych trybach wszystko ok. Wymieniłem manetkę minimalnie się jakby poprawiło, ale to było złudzenie. Któregoś pięknego deszczowego dnia wracałem do domu z Torunia, kiedy w połowie drogi wycieraczki odmówiły posłuszeństwa, jedna zatrzymała się druga zaczęła o nią uderzać w skutek czego połamały się. Jakoś dojechałem na jednej do domu, następnego dnia rozebrałem podszybie okazało się, że jedno ramię ma taki luz, że spadło ze sworznia, skleciłem na szybko, bo akurat weekend był, w między czasie kupiłem sobie nowy mechanizm, wymieniłem i jeżdżę już jakiś czas, a wycieraczki uspokoiły się, IMHO nadmierny luz w mechanizmie powoduje takie ciekawe objawy, może być oznaką zbliżającego się końca mechanizmu. Demontaż jest bardzo prosty, klucz 13, Torx 30, i ewentualnie do przełożenia silnika klucz 10.
            Moja OCT

            Autor postu zastrzega sobie prawo do zmiany punktu widzenia w dowolnym momencie.http://www.mynavi-expert.pl -Nawigacja, Etka 8PL !!!, Elsa, filmy-online.

            Komentarz

            • Rasputin
              Drive
              • 2015
              • 79
              • Octavia I combi (1U5)
              • AQY 2.0 MPI 115 KM

              #8
              Zamieszczone przez gmpl Zobacz wpis
              Może wydać się to dziwne co napisze, ale miałem tak u siebie. Sprawdź, mechanizm wycieraczek.
              To nie jest dziwne, w napędzie wycieraczek są styki które dają sygnał że wycieraczki są w pozycji schowanej. Jeżeli styki nie działają bądź jakiś kabelek jest uszkodzony to silnik po wyłączeniu wycieraczek będzie kręcił do upadłego bo po najzwyczajniej chce je schować a nie odnajduje pozycji. W skrócie prawdopodobnie silniczek do wymiany.

              Komentarz

              Pracuję...