Witam !!!
Przy wymianie uszczelniacza prawej półosi ( wyciek ) wymieniłem olej przekładniowy przy przebiegu 170 tkm na SPECOL 75W90 GL-5 ( weszło 1,6 l ) i od tego czasu mam problem z wrzuceniem biegu , szczególnie stojąc na światłach , gdy chce wbić 1 zauważalny jest wyraźny opór . Przy wyłączonym silniku , wrzucanie biegów nie sprawia kłopotu.
Zastanawiam się czy nie wlać z powrotem tego starego oleju ( jeszcze oryginalnego ) .
Ewentualnie czy jest jakaś regulacja wybieraka skrzyni , aby poprawić wrzucanie biegów ?
Przy wymianie uszczelniacza prawej półosi ( wyciek ) wymieniłem olej przekładniowy przy przebiegu 170 tkm na SPECOL 75W90 GL-5 ( weszło 1,6 l ) i od tego czasu mam problem z wrzuceniem biegu , szczególnie stojąc na światłach , gdy chce wbić 1 zauważalny jest wyraźny opór . Przy wyłączonym silniku , wrzucanie biegów nie sprawia kłopotu.
Zastanawiam się czy nie wlać z powrotem tego starego oleju ( jeszcze oryginalnego ) .
Ewentualnie czy jest jakaś regulacja wybieraka skrzyni , aby poprawić wrzucanie biegów ?
Komentarz