Po wymianie bębnów, szczęk, tłoczków, sprężyn, rozpieraków, klinów, poluzowaniu linek ręcznego i przejechaniu 4000km na ułożenie, występują mocne wibracje tyłu przy hamowaniu z >80km/h, zarówno nożnym jaki i ręcznym. Podejrzewam lipne nowe bębny(tanie były) lub łożyska piast. Bębny wyraźnie zacierają w jednym miejscu tak na 40-60 stopniach obrotu całego koła. Z drugiej strony przelot na piastach >350kkm, więc i może one dokuczają. Ale jak dokładnie zdiagnozować co dokładnie dolega? Mam do wyboru kupić nowe markowe bębny lub nowe markowe piasty, ale taka metoda sprawdzenia to trochę droga.
Wibracje tyłu przy hamowaniu
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpisSkoro przed wymianą bębnów było dobrze to po co piasty ruszać.
Komentarz
-
-
Nie zakłada się nic firmy Vika. Chyba, że już absolutnie nikt inny tego nie robi albo jest to coś co nie ma wpływu na jazdę... Bębny można poszukać nawet używane ori, pasują od Roomstera.
Chytry 2 razy traci.Skoda Octavia Laurin&Klement 1.9 TDI '00
Skoda 130 L '86
Skoda Felicia LXi '98 + LPG - dupowóz
Komentarz
-
-
-
Zamieszczone przez mark711 Zobacz wpisPo wymianie bębnów na Mikoda i 2kkm na nich przejechanych wibracji nie stwierdzam.
Komentarz
-
Komentarz