Sil9 110km ASV-dławienie podczas przyspieszania i na biegu jałowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rolandr78
    Classic
    • 2010
    • 32

    Sil9 110km ASV-dławienie podczas przyspieszania i na biegu jałowym

    Witam
    Mam problem z moją skodą,a mianowicie chodzi o to,że silnik po uruchomieniu dławi sie-w czasie spokojnej jazdy jest podobnie do ok.2000obrotów-przy energicznej jeżdzie problem znika (napewno jest duuużo mniej odczuwalny) Wymieniony ostatnio filtr paliwa nic nie zmienił.Wymieniony został też intercooler bo ten w aucie rozsypał się.Możliwe że turbo będzie nadawało się do regeneracji,ale nie wszystko odrazu-ktoś miał podobny problem?Podejrzenia padają już chyba na wtryski lub pompę,ale nie jestem pewny czy napewno słusznie.Podczas jazdy silnik nie kopci.Jest szansa żeby we własnym zakresie jakoś sprawdzić i ewentualnie wyeliminować co jest przyczyną powyższych objawów?
    Ostatnio edytowany przez rolandr78; 14316.
  • kylo125
    L&K
    • 2009
    • 1010
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Może geometria stanęła w pozycji na duże obroty. Kiedyś znajomy miał tak w audi a 6 i auto do 2000 nic nie jechało. Najlepiej podłączyć pod kompa i zrobić logi.

    Komentarz

    • rolandr78
      Classic
      • 2010
      • 32

      #3
      Auto po wciśnięciu gazu dynamicznie przyspiesza nie puszczając przy tym żadnego dymu-wkręca się idealnie.Mam program Polski Vag 4.9-da radę tym zrobić logi (jeśli ktoś byłby uprzejmy i podpowiedział gdzie tego szukać,bo rzadko zagłębiałem się w ten program a chcę jak najszybciej zdiagnozować co mnie czeka do naprawy)

      Komentarz

      • sew1981
        RS
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2009
        • 10917
        • Fiat

        #4
        polskim vagiem logów nie zrobisz, tylko błędy możesz czytać statycznie.
        vag-com lub vcds do logów trzeba użyć

        Komentarz

        • sierwa
          Classic
          • 2016
          • 34

          #5
          U mnie kiedyś przez nie całkiem sprawny EGR delikatnie szarpało właśnie do 2000obrotów. Szczególnie gdy jechałem pod górkę delikatnie operując gazem. Po zaślepieniu problem zniknął.

          Komentarz

          Pracuję...