[O2] Demontaż tapicerki tylnych drzwi O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • draggon
    Classic
    • 2011
    • 3

    [O2] Demontaż tapicerki tylnych drzwi O2

    Zamieszczone przez soszek81
    Ale obczajcie sytuację.

    Rondo Warszawskie w Radomiu.
    Dwa pasy na około.
    Każda droga dojazdowa z dwoma pasami.
    Na każdym dojeździe informacja o rondzie i taki sobie znaczek co informuje o kierunku ruchu na pasach (grupa F znaków drogowych):
    pas dojazdowy prawy - jazda na rondzie w prawo i na wprost;
    pas dojazdowy lewy - jazda na rondzie na prost i w lewo.

    Dojeżdżam do ronda, przede mną TIR na prawym, daję więc na lewy pas (jadę prosto przez rondo). W połowie ronda jestem na wysokości kabiny tira, jak widzę kontem oka włączony LEWY kierunkowskaz. W tym momencie ja gaz w podłogę i maksymalnie do lewej (byłem już przy zjeździe na wprost) a TIR zaraz za moim zderzakiem pojechał w lewo.....

    Czy ja nie ustąpiłem pierwszeństwa czy to TIR o mało mnie nie skasował??????




    Zamieszczone przez shok
    Jeżeli dobrze rozumie sytuacje to według polskie prawa ruchu drogowego byłaby twoja wina.Dlatego pisałem wyżej,że według mnie jest to nielogiczne.Bo jazda lewym pasem jest po prostu niebezpieczna.Bo jakbyś nie jechał musisz "wbić" się komuś na pas co jest równoważne z wymuszeniem pierwszeństwa.Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez shok
    Jeżeli dobrze rozumie sytuacje to według polskie prawa ruchu drogowego byłaby twoja wina.Dlatego pisałem wyżej,że według mnie jest to nielogiczne.Bo jazda lewym pasem jest po prostu niebezpieczna.Bo jakbyś nie jechał musisz "wbić" się komuś na pas co jest równoważne z wymuszeniem pierwszeństwa.Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
    e tam, to jest taka sytuacja jak miałem ostatnio, jadę po rondzie i widzę, że dojeżdża do niego escort, który nie ma szans się przed nim zatrzymać i puścić mnie mimo, że mam pierwszeństwo, zatrzymuję się i widzę 4 gówniarzy, przelatujących przez rondo na wprost z prędkością circa 80, sami są w ciężkim szoku, bo było ślisko.
    dostosowywanie przepisów do kierowników tego typu to chyba nie tędy droga.
    to samo dotyczy wprowadzania osobnych przepisów do ronda, na którym teraz obowiązują identyczne przepisy jak gdzie indziej, wystarczy je sobie "rozprostować", po cholerę rozpatrywać przypadek kolesia, który jak rozumiem pojechał z pasa do skrętu na wprost?!
    ja pewnie bym się pod ciężarówkę nie pchał mimo, że miałbym niewiadomo jakie pierwszeństwo

    Zamieszczone przez shok
    Bo jakbyś nie jechał musisz "wbić" się komuś na pas co jest równoważne z wymuszeniem pierwszeństwa.Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
    no mylisz się, bo w takim razie wymuszasz pierwszeństwo za każdym razem na drodze wielopasmowej zmieniając pas i wszędzie tam gdzie np. musisz włączyć się do ruchu, nie widzę żadnej różnicy, a masz tam takie wrażenie?!
    w wielu innych przypadkach, zwłaszcza w ruchu miejskim musimy liczyć na to, że ktoś nas "wpuści" bo takie mamy natężenie ruchu, natomiast ja nie wyobrażam sobie obligatoryjnego zatrzymywania się, zwalniania, za każdym razem jak ktoś chce wjechać przede mnie na mój pas np. na trasie katowickiej, bo chyba to masz na myśli :roll:
    zle kolege soszka zrozumieliscie.
    on jechal caly czas lewym pasem a tir (jak rozumiem ) jechal prawym pasem. nagle tir zaczal zmieniac w polowie ronda pas na lewy i nie zauwazyl kolegi w osoboce..

    nie wiem ale to zmieniajacy pas ustepuje pierwszenstwa wiec byla by wina tira. kolega jachal caly czas swoim pasem
  • diun
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    [O2] Demontaż tapicerki tylnych drzwi O2

    Witam

    Mam problem z demointazem tapicerki z tylnych drzwi , nie ma nigdzie widocznych sruyb , a niechce polamac spinek.
    Czy jest jakis opis ze zdjeciami tak jak widzialem do O1 z tym ze do drzwi przednich

    z gory dzieki z a pomoc

    Komentarz

    • czyzyk64
      Elegance
      • 2008
      • 866

      #3
      pod rączką którą zamykasz drzwi jak zdejmiesz osłonke ( od wewnatrz nacięcie) są dwie śruby torx potem jedna śruba od klamką do otwierania drzwi i chyba dwie od spodu. Potem całośc odchaczyć z zaczepów takich pinesek i do góry i pieknie schodzi.

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #4
        pod tapicerą jest chyba nitowana blacha, tak, że na to tez trzeba być przygotowanym jeśli trzeba ją zdejmować\zakładać.
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • Maru 123
          RS
          • 2008
          • 4660

          #5
          Zamieszczone przez szkoda
          pod tapicerą jest chyba nitowana blacha,
          napweno nawet :wink:
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz

          • abstinent
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 4842
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            może to Ci pomoże http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37673

            Komentarz

            • rosomak123
              Classic
              • 2010
              • 10

              #7
              Pod tapicerką drzwi znajduje się blacha przynitowana do drzwi (ja rozkręcałem drzwi przednie w OII rok. 2007) Nity trzeba rozwiercić wiertarką. Blacha trzyma się na na nitach bardzo nietypowych fi 6,4x10 (dostępne w serwisie skody pod nazwą z Etki - zaślepka N 910 788 01), na blachę drzwi przypada 9 szt. + 5 na prowadnice szyb. Powszechnie dostępne w sklepach nitownice mają zbyt małe otwory do fi 4 (pręt nita - fi 5,8 (6)). Ja kupiłem nitownice nożycową i rozwierciłem otwór w największej końcówce (twarda jak diabli).
              Po roznitowaniu blachy i prowadnic, blacha odeszła, a prowadnice szyb zostały w drzwiach (nie jestem pewien czy we właściwej kolejności przeprowadzałem demontaż). Trzymając szybę w górnym położeniu rozchyliłem zaczepy plastikowe mocujące szybę i wyjąłem prowadnice szyby, wraz z linkami i kołem zwijającym i rozwijającym linkę podnośnika szyby.
              Po uszczelnieniu silikonem blachy (cieknąca woda przez uszczelkę drzwi na chodnik kierowcy) przynitowałem prowadnice do blachy i ustawiłem linki podnośnika szyby - u mnie bardzo trudno byle je założyć na koło. Po założeniu podpiąłem silnik, zasilanie i sprawdziłem czy podnośnik właściwie pracuje. Następnie posmarowałem silikonem miejsce uszczelki na dole blachy (dla pewności). Ustawiłem podnośnik tak aby zaczepy szyby były widoczne w 2 otworach technologicznych osłoniętych zaślepkami. Po przyłożeniu blachy do drzwi włożyłem pręty w otwory na nity i trzymając dociśniętą blachę opuszczałem szybę. Zatrzaski dla pewności posmarowałem smarem. Szyba wskoczyła bez problemu. Wtedy jeszcze raz sprawdziłem czy właściwie pracuje podnośnik. Było OK. Następnie podłączyłem wtyczki przewodów do czujnika od poduszek bocznych i centralnego zamka. Następnie nitowałem blachę do drzwi. Reszta opisu w postach wyżej.
              Praca dla min. 2 osób.
              Jedna osoba to może wypić sobie piwko!!!!
              Jeżeli ktoś miałby problemy chętnie służę informacją, proszę o info na maila.
              rosomak123

              Komentarz

              • piotrek_gdy
                RS
                • 2008
                • 7723
                • Volkswagen
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                rosomak123, ale może kolega nie chce nic roznitowywać tylko sama tapicerke zdjąć?
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #9
                  Zamieszczone przez piotrek_gdy
                  rosomak123, ale może kolega nie chce nic roznitowywać tylko sama tapicerke zdjąć?
                  a Ty się opisałeś chłopie... :haha:

                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • piotrek_gdy
                    RS
                    • 2008
                    • 7723
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez leszekmw
                    a Ty się opisałeś chłopie..
                    :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #11
                      piotrek_gdy, no ja to do rosomaka napisałem podpierając się Twoją tezą. cały żarcik zepsułeś...
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      Pracuję...