xtremesystems a może właśnie dlatego w Niemczech, Austrii i innych cywilizowanych krajach jest mniej wypadków że policja łapie takich ćwoków i wlepia mandaty :idea:
[O1] Dwie sprawy, dławienie silnika i air bag
Zwiń
X
-
[O1] Dwie sprawy, dławienie silnika i air bag
Witam
Posiadam Skodę Octavię z 1997 r. 1.8 AGN. Mam z tym samochodem dwa problemy:
1. Silnik po odpaleniu gdy jest ciepły dławi się i czasami gaśnie. Dzieje się to gdy nacisnę na gaz przez około 30 sek. - 1 min. po odpaleniu. Później wszystko jest ok. VAG nie pokazuje żadnych błędów, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, dolot szczelny, odma też.
2. Świeci się kontrolka air bag. VAG pokazuje błąd (nr wpiszę jutro) zapalnik poduszki powietrznej pasażera, za wysoka rezystancja. W moim samochodzie są dwie poduszki i nie ma żadnych w fotelach. W związku z tym mam pytanie gdzie znajdują się czujniki zderzeniowe? Z tego co zdążyłem się zorientować to powodem tej usterki mogą być styki kostek w inastalacji elektrycznej i tą która jest zaraz przy poduszce już przejrzałem. Teraz chciałbym sprawdzić czy może to coś z tymi czujnikami chociaż raczej nie powinno być. Może macie jeszcze jakiś pomysł? Czasami udaje mi się ten błąd skasować ale wraca po kilku godzinach. Poza tym co jest pod czarną blachą pod fotelem, przy progu? Blacha ta przykręcona jest na śruby pomalowane na żółto dlatego domyślam się, że może to mieć związek z poduszkami. Czy jeśli ją odkręcę to mogą być z tego jakieś problemy?
Liczę na owocną współpracę i sam postaram się Wam pomóc jeśli będę mógł. Wcześniej miałem skodę favorit, której sam robiłem remont silnika i skrzyni biegów. W moim obecnym samochodzie naprawiłem już sterownik ABS. Miał zimne luty. Gdyby ktoś chciał jakieś szczegóły to chętnie pomogę.Skoda Octavia 1 AGU 1999 r. L&K
-
Komentarz