Witam wszystkich,
Auto skoda 1U 1.8t 2006r. Benz+LPG 150 KM zrobione na 215 hp
Mam pewien problem z dławieniem auta, zauważyłem następujące objawy:
1) przy zapaleniu auta na zimnym i gdy auto jedzie na ssaniu występuje szarpanie i dławienie po dodaniu gazu, tak przy lekkim wciśnięciu na niskich obrotach auto się dławi. Gdy obroty wzrosną powyżej 2000 i więcej jedzie normalnie. Po przełączeniu na gaz jest ok.
2) Auto od jakiegoś czasu nie pali od strzała jak dawniej, Stało się to po awarii gazu (lał mi jeden wtryskiwacz) gazownik twierdzi że problem jest z gazem jest ok nie ma ubytków po zgaszeniu i nic nie zalewa gdy jest zgaszony. A na benzynie mam tak gdy temperatura jest na minusie auto pali od strzału, lecz gdy temperatura jest w okolicy zera lub wyższa kręcę kilka sekund ok 3 by zapalil na zimnym i czasami zdarza się na ciepłym lecz rzadziej.
3) auto nagrzane jadę sobie na gazie przełączam na benzynę przykładowo 4 bieg 3000 obrotów gaz w podłogę auto się dławi i szarpie pomału przyśpiesza (objaw ten występuje przy większym obciążeniu na 1 i 2 jest wmiarę ok nie czuć) gdy przełącze na gaz jest ok.
Mam zamiar wyczyścić przepustnice w sobote ale myślę że przyczyna może być w wtryskach od benzyny? skoro na gazie jest ok to raczej nie wina przepustnicy.
Wymienione w ciągu tego roku zostały : wszystkie cewki, sonda lambda, świece, filtr paliwa,powietrza,
Ma ktoś jakiś pomysł,
Mogę zrobić logi proszę o podanie jakich najlepiej
Auto skoda 1U 1.8t 2006r. Benz+LPG 150 KM zrobione na 215 hp
Mam pewien problem z dławieniem auta, zauważyłem następujące objawy:
1) przy zapaleniu auta na zimnym i gdy auto jedzie na ssaniu występuje szarpanie i dławienie po dodaniu gazu, tak przy lekkim wciśnięciu na niskich obrotach auto się dławi. Gdy obroty wzrosną powyżej 2000 i więcej jedzie normalnie. Po przełączeniu na gaz jest ok.
2) Auto od jakiegoś czasu nie pali od strzała jak dawniej, Stało się to po awarii gazu (lał mi jeden wtryskiwacz) gazownik twierdzi że problem jest z gazem jest ok nie ma ubytków po zgaszeniu i nic nie zalewa gdy jest zgaszony. A na benzynie mam tak gdy temperatura jest na minusie auto pali od strzału, lecz gdy temperatura jest w okolicy zera lub wyższa kręcę kilka sekund ok 3 by zapalil na zimnym i czasami zdarza się na ciepłym lecz rzadziej.
3) auto nagrzane jadę sobie na gazie przełączam na benzynę przykładowo 4 bieg 3000 obrotów gaz w podłogę auto się dławi i szarpie pomału przyśpiesza (objaw ten występuje przy większym obciążeniu na 1 i 2 jest wmiarę ok nie czuć) gdy przełącze na gaz jest ok.
Mam zamiar wyczyścić przepustnice w sobote ale myślę że przyczyna może być w wtryskach od benzyny? skoro na gazie jest ok to raczej nie wina przepustnicy.
Wymienione w ciągu tego roku zostały : wszystkie cewki, sonda lambda, świece, filtr paliwa,powietrza,
Ma ktoś jakiś pomysł,
Mogę zrobić logi proszę o podanie jakich najlepiej
Komentarz