Jechałem sobie, rzuciło i jeb krawężnik... pojechałem do mechanika wygięty został drążek poprzeczny. Po jego wymianie pojechałem na zbieżność i wyszło to tak
WP_20180219_001.jpg
Pojechałem do drugiego i stwierdził,że belka krzywa. No to kupiłem zamiennik bo z używkami to różne bywa i dziś odebrałem auto po wymianie belki i dostałem je w takim stanie:
koło.jpg
Gołym okiem widać,że jest krzywo a dwa do tego świeci się ABS a komputer pokazuje prawe tylne koło.
Pojechałem zaś do kolesia, który ustawia zbieżność i zasugerował belkę... powiedział,że teraz sprężyny dobrze są pochylone bo przy pierwszym razie jedna była pionowo. Zastanawia mnie teraz co zrobić aby wszystko było ok? Wymiana czopa piasty?
WP_20180219_001.jpg
Pojechałem do drugiego i stwierdził,że belka krzywa. No to kupiłem zamiennik bo z używkami to różne bywa i dziś odebrałem auto po wymianie belki i dostałem je w takim stanie:
koło.jpg
Gołym okiem widać,że jest krzywo a dwa do tego świeci się ABS a komputer pokazuje prawe tylne koło.
Pojechałem zaś do kolesia, który ustawia zbieżność i zasugerował belkę... powiedział,że teraz sprężyny dobrze są pochylone bo przy pierwszym razie jedna była pionowo. Zastanawia mnie teraz co zrobić aby wszystko było ok? Wymiana czopa piasty?