AVU BFQ mały obieg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Szzc
    Classic
    • 2018
    • 2
    • AVU 1.6 MPI 102 KM

    AVU BFQ mały obieg

    Na początek cześć wszystkim.
    Mam problem z silnikiem avu z klimatronikiem . Gdy odpalam go na zupełnie zimnym i czekam aż do pełnego nagrzania, przewody do nagrzewnicy,do chłodnicy oleju a także gruby powrotny z silnika nagrzewaja się tylko blisko silnika jakby nie było obiegu zupełnie. Oczywiście nie ma ogrzewania przez ten czas. Silnik nagrzewa się szybko do tych 105 stopni. A później jak ręką odjąć nagle dosłownie nagle wszystkie węże robią się gorące, zaczyna grzać w kabinie gorącym. Do wyrównawczego wpada płyn cienkim przewodem.

    Borykam się z tym już rok czasu od kiedy mam ten silnik, tak jest dzień w dzień, trochę mię to już drażni. Dotychczas wymienione :
    chłodnica, czujniki temp, Termostat (oryginał), zbiorniczek, korek, płyn na Preston z uwagi na wyższą temp tego silnika.

    za każdą pomoc z góry dziękuję
    pozdrawiam
  • maciumpek
    Classic
    • 2018
    • 23
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Witam
    Może ten link będzie pomocny:


    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Szzc
      Classic
      • 2018
      • 2
      • AVU 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Cześć. Dzięki za za zainteresowanie i link. Znam już ten temat i to nie do końca te objawy. Mam cały schemat tego systemu chłodzenia i przerobiłem go dogłębnie. Tak jak pisalem , nagrzewajac się wyglada jakby mały obieg stał, jakby stygnąc się zapowietrzał na nowo i nie ma małego obiegu az do kolejnego odpowietrzenia. Wiem, że to możliwe przy pewnego typu nieszczelnościach ale problem w tym ,że to się dzieje nawet jak temperatura spadnie o stosunkowo niewiele, nie sprawdzałem dokładnie ale przy schlodzeniu do jakiś 60-70 stopni w układzie znowu musi się nagrzać do końca żeby płyn zaczął krążyć. Dziwne to naprawdę.

      Komentarz

      Pracuję...