za wolne obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mos5
    Classic
    • 2011
    • 4

    za wolne obroty

    mam pytanko czy ktoś podpowiedziałby czy po wymianie lusterka lewego w octavi 98 1.6 sterowane elektrycznie trzeba adoptować vagiem bo wymieniłem i nie chodzi.
    z góry wielkie dzienki .
  • matles
    Classic
    • 2010
    • 22

    #2
    za wolne obroty

    Witam

    Probowalem znalezc odpowiedz ale chyba nie bylo takiego przypadku (jesli tak to prosze o link)
    Mianowicie obroty na zimnym silniku (do temp 50C) okolo 740rpm po nagrzaniu do 80-90C spadaja do okolo 640rpm (przy takich obrotach nieprzyjemnie drzy). Obroty zczytywalem VAGiem (Temperatura na desce zgadza sie z temperatura z kompa)

    Jesli chodzi o bledy to wywala dwa pojawily sie ponownie po skasowaniu

    16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) Circuit Low Input
    P0532 - 35-00 - -

    17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

    (przepraszam ze dwujezycznie ale ten drugi mialem zapisany z PolskiegoVag)

    Jako chwilowe rozwiazanie problemu podnioslem obroty VAGiem do okolo 800rpm na rozgrzanym silniku.

    Druga sprawa to dzialanie klimatyzacji czy to normalne ze po wylaczeniu silnika slychac takie bulgotanie (jakby ktos przelewal wode) ?

    Komentarz

    • tomil
      L&K
      S_OCP Member
      • 2008
      • 1179

      #3
      Zamieszczone przez matles
      Druga sprawa to dzialanie klimatyzacji czy to normalne ze po wylaczeniu silnika slychac takie bulgotanie (jakby ktos przelewal wode) ?
      Nie jest to normalne i z pewnością nie chłodzi jak należy (miałem identyczny przypadek po serwisie klimy w ASO w służbówce). Po ponownym serwisie wszystko wróciło do normy- poprawnie uzupełnili czynnik.
      It doesn't matter what we're losing
      It only matters what we're going to find!

      Komentarz

      • matles
        Classic
        • 2010
        • 22

        #4
        Odswiezam temat poniewaz strasznie mnie wkurza to delikatne szarpanie na biegu jalowym.
        Postanoowilem zaczac od czujnika temperatury bo to on wywala bledy w VAGu.
        Niestety nie jestem pewien ktory do jest czujnik temperatury.
        Czy to ten zaznaczony na czerwono czy na zielono ?
        Zdjecie

        I jeszcze jedno pytania czy kto ma jakis sprytny sposob na zdejmowanie tych wtyczek z czujnikow ? Pol biedy jak ten "zameczek" jest widoczny to wystarczy wlozyc srubokret i lekko popchnac ale jak juz nie ma dojscia to jest kicha

        [ Dodano: Wto 28 Wrz, 10 13:53 ]
        Poradzilem sobie czujnik wymieniony Niestety drgawki nie ustaly Teraz moje podejrzenia padaja na przepustnice.

        Komentarz

        Pracuję...