Witam serdecznie.
Jestem tutaj nowy, przywitałem się w odpowiednim dziale, ale jako, ze to moj pierwszy post zrobie to jeszcze raz. Witam
Zaczynam od tego posta, gdyż usterka jest dość denerwująca, a 9 lipca jestem umówiony na montaż gazu i chciałbym auto oddać w pełni sprawne.
Pacjent Octavia 1U2 1.6 BFQ
Otóż
Po zapaleniu samochodu obroty są wyższe - wiadomo - ssanie. Gdy wskazówka temp silnika jest już podniesiona obroty spadają jeszcze niżej (dokładnie wahają sie miedzy 640-672) Auto troche drga, ale czytałem o tym i jest to podobno normalne i można dzwignąc obroty.
Problem który bardziej denerwuje występuje gdy silnik jest już na prawdę nagrzany po kilkunasty km jazdy
Niekiedy obroty wskakują na poziom 1000. Nie falują chodzi równo, ale po prostu na jakby za wysokich obrotach, dodaje gazu, niekiedy wróci na te niecałe 700 a niekiedy znów 1000, nie zauważyłem jakieś reguły kiedy sie to dzieje, Czasem nawet jest pomiędzy 1000 a 700, ogólnie jak mu sie podoba. Dziwny jest fakt, iż nie falują tylko przyjmują różne wartości.
Po zakupie wymieniłem profilaktycznie kable i świece, wyczyściłem także przepustnice - nie pomogło.
Czy ktoś wie co to może być?
Aha po podpieciu komputera zauważyłem, że jest błąd cyrkulacji spalin, w odpowietrzaniu zbiornika - zawór cyka więc podejrzewam, ze działa - czy to moze być winowajca?
Ponadto podczas oberwowania parametrów pracy silnika pokazuje mi wypadajace zapłony na cylindrze 1 albo 4.
prosze o pomoc i serdcznie wszystkich pozdrawiam
Jestem tutaj nowy, przywitałem się w odpowiednim dziale, ale jako, ze to moj pierwszy post zrobie to jeszcze raz. Witam
Zaczynam od tego posta, gdyż usterka jest dość denerwująca, a 9 lipca jestem umówiony na montaż gazu i chciałbym auto oddać w pełni sprawne.
Pacjent Octavia 1U2 1.6 BFQ
Otóż
Po zapaleniu samochodu obroty są wyższe - wiadomo - ssanie. Gdy wskazówka temp silnika jest już podniesiona obroty spadają jeszcze niżej (dokładnie wahają sie miedzy 640-672) Auto troche drga, ale czytałem o tym i jest to podobno normalne i można dzwignąc obroty.
Problem który bardziej denerwuje występuje gdy silnik jest już na prawdę nagrzany po kilkunasty km jazdy
Niekiedy obroty wskakują na poziom 1000. Nie falują chodzi równo, ale po prostu na jakby za wysokich obrotach, dodaje gazu, niekiedy wróci na te niecałe 700 a niekiedy znów 1000, nie zauważyłem jakieś reguły kiedy sie to dzieje, Czasem nawet jest pomiędzy 1000 a 700, ogólnie jak mu sie podoba. Dziwny jest fakt, iż nie falują tylko przyjmują różne wartości.
Po zakupie wymieniłem profilaktycznie kable i świece, wyczyściłem także przepustnice - nie pomogło.
Czy ktoś wie co to może być?
Aha po podpieciu komputera zauważyłem, że jest błąd cyrkulacji spalin, w odpowietrzaniu zbiornika - zawór cyka więc podejrzewam, ze działa - czy to moze być winowajca?
Ponadto podczas oberwowania parametrów pracy silnika pokazuje mi wypadajace zapłony na cylindrze 1 albo 4.
prosze o pomoc i serdcznie wszystkich pozdrawiam
Komentarz