Przyszły upały a z nimi odpalenie klimy. Moim zdaniem działa słabo........... ale może się mylę, proszę was wypowiedzcie się i dajcie jakieś rady.
Aby sprawdzić temperaturę zabrałem termometr, który umieściłem wewnątrz środkowego nawiewu. Klimatyzację podczas jazdy ustawiłem na LO i termometr wskazywał 15*C a raz nawet 13,1.
Wskazanie najniższe było gdy prędkość była ustawiona na 2 kreski natomiast jak dmuchawę ustawiłem na max temperatura wzrosła do 19,2. Im niższe obroty dmuchawy tym zimniejsze leci powietrze. Drugi test zrobiłem ustawiając AUTO 18 stopni. Wówczas temperatura na termometrze była 21.Czy to normalne ?
Zrobiłem test diagnostyczny i wyskoczyło na klimatroniku najpierw 4FA 00 a pózniej 000 00.
Dodam że nawet jak włączę klimatyzacje na maksymalne obroty dmuchawa chodzi i są momenty, że samoczynnie się jakby wyłączała po czym znowu wskakuje na maksa. Dodam, że klimatyzacja działa bez żadnego ustawionego trybu.
Z góry dziękuje za podpowiedzi co robić bo wiem, że warsztaty lubią naciągać przy naprawach klimy ....tym bardziej latem.
Aby sprawdzić temperaturę zabrałem termometr, który umieściłem wewnątrz środkowego nawiewu. Klimatyzację podczas jazdy ustawiłem na LO i termometr wskazywał 15*C a raz nawet 13,1.
Wskazanie najniższe było gdy prędkość była ustawiona na 2 kreski natomiast jak dmuchawę ustawiłem na max temperatura wzrosła do 19,2. Im niższe obroty dmuchawy tym zimniejsze leci powietrze. Drugi test zrobiłem ustawiając AUTO 18 stopni. Wówczas temperatura na termometrze była 21.Czy to normalne ?
Zrobiłem test diagnostyczny i wyskoczyło na klimatroniku najpierw 4FA 00 a pózniej 000 00.
Dodam że nawet jak włączę klimatyzacje na maksymalne obroty dmuchawa chodzi i są momenty, że samoczynnie się jakby wyłączała po czym znowu wskakuje na maksa. Dodam, że klimatyzacja działa bez żadnego ustawionego trybu.
Z góry dziękuje za podpowiedzi co robić bo wiem, że warsztaty lubią naciągać przy naprawach klimy ....tym bardziej latem.
Komentarz