[O1] Auto słabo pali na ciepło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafalpias
    Classic
    • 2011
    • 9

    [O1] Auto słabo pali na ciepło

    Zamieszczone przez mirek_p11
    Chyba w Yeti jest już dawno wersja 2,0 tdi 110 KM
    się wie chodziło mię jedynie o dane


    Zamieszczone przez mirek_p11
    a wersja 1,8 tsi to może ma być 120 KM (tak jak w audi A4) a nie 150 KM :?:
    hmm, jest chyba taki jeden CDAB 152 PS, co to jest mniej wymagający na jakość paszy serwowanej na różnych "cepeenach" orlen, bipi czy inne (kwiaty) lotosu.....choc oczywiście rozbratu z paluchami brał nie będę.... :szeroki_usmiech
  • madej240
    Classic
    • 2010
    • 1

    #2
    [O1] Auto słabo pali na ciepło

    Posiadam silnik 1.9 TDI auto pali bez problemu na zimno na ciepło natomiast ma takie zaskoki ze kręci pare razy nim zaskoczy ale nie zawsze prosił bym o poradę jeśli prawdą jest iż trzeba tu podkręcić dawkę startową to prosił bym o namiar na kogoś kto mi to sprawnie i bezproblemowo wykona w okolicach Wrocławia a czy może to być wina akumulatora? auto kupiłem i nie wiem szczerze co on jest wart. Świece są po wymianie.

    Komentarz

    • Mistel
      Classic
      • 2010
      • 14

      #3
      Witam
      U mnie szukałem dość długo wymieniałem czujnik temperatury regenerowałem rozrusznik, w kompie nic nie ruszałem, ale dopiero po wymianie aku problem zniknął i od lutego zero problemów. Jest to mój przypadek i aku może być jedną z wielu przyczyn.
      Pozdrawiam
      LAURIN & KLEMENT

      Komentarz

      • MartinezTychy
        Drive
        • 2010
        • 80

        #4
        madej240,
        Bardzo prawdopodobne,że twój silnik cierpi na zbyt niską dawke paliwa przy rozrucju na ciepłym silniku.
        Trzeba podjechac na Vag i przeskanować kompa wtedy sprawa się wyjaśni.
        Pozdrawiam.
        Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Komentarz

        • CIS73
          Rider
          • 2008
          • 522

          #5
          u mnie podobnie jak w przypadku kolegi Mistel, wymiana aku pomogła
          CISOWÓZ http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=40594
          CISOWÓZ ZWEI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50866

          Komentarz

          • Łukasz K
            Drive
            • 2007
            • 63
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            A ja kiedy miałem octavke I musiałem przeprogramować komputer. Facet zwiększyła dawkę rozruchową paliwa i auto paliło na ciepłym na dotyk. Kosztowało mnie to 400zł bo miałem auto z 99 roku i trzeba było komputer pokładowy wyciągać na stół do elektronika i przeprogramować. W octaviach po liftingu kosztuje to taniej bo można to zrobić VAG iem bez wyciągania kompa na wierzch. Generalnie nie ma na co czekąc jak tego nie zrobisz ucierpi ci rozrusznik, akumulator, poduszki silnika.

            Komentarz

            • martino
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 974

              #7
              madej240, mnie coś takiego nie spotkało, ale u kumpla - wymiana akumulatora pomogła
              Martino
              125 KM /272 Nm - to już było....
              teraz jest duży "+"
              dgw.esite.pl


              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
              -----------------------------------------------
              PerfectService by DobryGrześWawa

              Komentarz

              • gregorianin
                Ambiente
                • 2008
                • 215
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Oczywiście wymiana akumulatora czy regeneracja rozrusznika pomogą. Nie należy zapominać o dobrym kontakcie przy kablach elektrycznych rozrusznika czy klem akumulatora.
                Na forum było MNÓSTWO wątków na ten temat. Dawki się nie powinno zwiększać, tylko przestawiać ilość obrotów kiedy się rozpoczyna jej podawanie. Jeśli zrobi to byle kto i byle jak, szybko uszkodzisz koło 2m. Silnik musi nabrać pewnych obrotów nim dostanie paliwo, fabryczny soft jest zbyt zachowawczy bo gorący (70c lub więcej) najczęściej potrzebuje prędkości aż 250obr/min nim "chwyci".

                Każda metoda jest dobra, nie każda opłacalna

                Pozdrawiam
                www.DURASOFT.pl

                -Hamownia podwoziowa
                -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                -Diagnostyka
                -Filtry FAP/DPF

                Komentarz

                • skemenhs
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 194
                  • BMW

                  #9
                  U mnie wymiana akumulatora nie pomogła, regeneracja rozrusznika też nie. Natomiast pomogła wymiana rozrusznika. Poczytałem trochę na zagranicznych forach i strzał w dziesiątkę.
                  Sprzedaż zasłonek dedykowanych do skody, volkswagena i busów www.autozaslonki.com - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39811 . Gięcie drutu CNC - www.gieciedrutu.com.pl

                  Komentarz

                  • marecki108
                    Classic
                    • 2008
                    • 3

                    #10
                    U mnie też wymiana akumulatora pomogła teraz pali bez problemu.

                    Komentarz

                    Pracuję...