a wersja 1,8 tsi to może ma być 120 KM (tak jak w audi A4) a nie 150 KM :?:
hmm, jest chyba taki jeden CDAB 152 PS, co to jest mniej wymagający na jakość paszy serwowanej na różnych "cepeenach" orlen, bipi czy inne (kwiaty) lotosu.....choc oczywiście rozbratu z paluchami brał nie będę.... :szeroki_usmiech
Posiadam silnik 1.9 TDI auto pali bez problemu na zimno na ciepło natomiast ma takie zaskoki ze kręci pare razy nim zaskoczy ale nie zawsze prosił bym o poradę jeśli prawdą jest iż trzeba tu podkręcić dawkę startową to prosił bym o namiar na kogoś kto mi to sprawnie i bezproblemowo wykona w okolicach Wrocławia a czy może to być wina akumulatora? auto kupiłem i nie wiem szczerze co on jest wart. Świece są po wymianie.
Witam
U mnie szukałem dość długo wymieniałem czujnik temperatury regenerowałem rozrusznik, w kompie nic nie ruszałem, ale dopiero po wymianie aku problem zniknął i od lutego zero problemów. Jest to mój przypadek i aku może być jedną z wielu przyczyn.
Pozdrawiam
madej240,
Bardzo prawdopodobne,że twój silnik cierpi na zbyt niską dawke paliwa przy rozrucju na ciepłym silniku.
Trzeba podjechac na Vag i przeskanować kompa wtedy sprawa się wyjaśni.
Pozdrawiam.
Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A ja kiedy miałem octavke I musiałem przeprogramować komputer. Facet zwiększyła dawkę rozruchową paliwa i auto paliło na ciepłym na dotyk. Kosztowało mnie to 400zł bo miałem auto z 99 roku i trzeba było komputer pokładowy wyciągać na stół do elektronika i przeprogramować. W octaviach po liftingu kosztuje to taniej bo można to zrobić VAG iem bez wyciągania kompa na wierzch. Generalnie nie ma na co czekąc jak tego nie zrobisz ucierpi ci rozrusznik, akumulator, poduszki silnika.
Oczywiście wymiana akumulatora czy regeneracja rozrusznika pomogą. Nie należy zapominać o dobrym kontakcie przy kablach elektrycznych rozrusznika czy klem akumulatora.
Na forum było MNÓSTWO wątków na ten temat. Dawki się nie powinno zwiększać, tylko przestawiać ilość obrotów kiedy się rozpoczyna jej podawanie. Jeśli zrobi to byle kto i byle jak, szybko uszkodzisz koło 2m. Silnik musi nabrać pewnych obrotów nim dostanie paliwo, fabryczny soft jest zbyt zachowawczy bo gorący (70c lub więcej) najczęściej potrzebuje prędkości aż 250obr/min nim "chwyci".
U mnie wymiana akumulatora nie pomogła, regeneracja rozrusznika też nie. Natomiast pomogła wymiana rozrusznika. Poczytałem trochę na zagranicznych forach i strzał w dziesiątkę.
Komentarz