Np. trwała zmiana stanu akumulatora na taki, że trudno będzie go naładować w pełni po długim czasie nieużywania.
bez przesady ... to nie rok ... Aku i wszystkie płyny przeżyją to bez uszczerbku.
Jedyne o co bym się martwił czy wieczorami ktoś nie brał kluczyków i nie kręcił bąków.
Co mają napisać ludzie kupujący auta z 2010 roku ?
Witam dziś będąc u mechaniora wymieniając tarcze przód, klocki i naprawa lewego ręcznego okazało się ze właśnie lewa tylna sprężyna jest pęknięta tzn nie ma końca nie ma tez poduszki miedzy sprężyną a nadwoziem.
Potrzebuje szybko poduszkę i sprężynę w dobrej cenie i dobrego producenta oczywiście jakościowo.
Wiem że muszę wymienić obie sprężyny tył w takim przypadku, a nie chce by sprężyna rozerwała mi koło bądź nadwozie .
Doradźcie szybko
Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Temat sprężyn przerabiałem rok temu, jak dopiero na naszych "wspaniałych" drogach kapnąłem się że mój świeżo nabyty pojazd jest obniżony. Oryginały są po ok. 300 zł/szt. a ponoć jedyny godny zamiennik to LESJOFORS. Komplet kosztował mnie 650 zł po dużych rabatach mechanika a zaopatruje się w Intercarsie, bo normalnie dla klienta to ceny mają tam "chore". Możesz też te same sprężyny z dobrą ceną kupić w DAKOLU, to są niby firmy AD ale dla nich robi właśnie Lesjofors.
Zawiasy lewy i prawy drzwi przód wyrobione są te sworznie w dolnym zawiasie,
dosłownie maja bruzdy od tych prowadnic i drzwi maja duże luzy.
Skutkuje to tym, iż są poobijane progi od uderzających w nie drzwi.
Czy ktoś ma może takie zawisy sprawne i w rozsądnej cenie.?
Czy ktoś ma może jakąś fotorelację jak odkręcić wyżej wymienione zawiasy.
Czytałem na forum ze to nie takie proste.?
Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz