Czy idzie gdzieś dostać nowe tuleje pływające/wahliwe wahacza na tył do Octavii 4x4? Bo ori numery w sklepach wskazują na zwykłe tuleje metalowo-gumowe. Numery które próbowałem to 1J0 505 203 wg Etki oraz 1J0 505 365N spisany ze starej tuleji która się rozpadła. Niby Te matalowo gumowe są zamienne z wahliwymi ale mam regulowane wahacze i nie chce tych nowych gorszych.
Tuleje pływające wahacza O1FL 4x4
Zwiń
X
-
Jak masz stary numer, to nowa tuleja o tym samym numerze bedzie takim samym elementem.
Wahacze masz regulowane do zglebionego auta ?? Bo seryjne nie byly regulowane.
Ja bym szedl w to i zapomnial o tym co mozna, albo i nie kupic w ASO
https://www.strongflex.eu/pl/audi-s3...553520101.html
Wymianiesz komplet i zapominasz o tylnym zawieszeniu.
Przy okazji przednie tuleje poziome w wahaczu tez by sie przydalo wymienic, bo te dziurawione to porazka, albo caly komplet https://www.strongflex.eu/pl/a3-96-0...553520019.html
Generalnie wszystkie gumy w zawieszenie do O1 za 1000zl to jest smieszna kwota, za to ze auto zacznie sie w koncu jakos prowadzic i podazac za tym co kierowca chce
1J0 505 203 kosztuje 70zl w ASO i dostepne jest w 24h w kazdym ASO.
1J0 505 365N - ta jest na zamowienie i sztuka kosztuje 224zl, co skutecznie by mnie wyleczylo z proby ich montazu.
A tu masz napisane, skad wziela sie roznica do 2003 byly jedne, potem inne:
Ostatnio edytowany przez Maicroft; 5.
Komentarz
-
-
Właśnie walczę z zawieszeniem i jego gumowatością. Na przód już mam pełne kupione od lemfordera tylko zamontować. Co tylnych to założyłem jedną metlowo-gumową bo stara się rozpadła. Ale docelowo nie chce tego g.... chce tak jak było w oryginale czyli tuleja pływająca/wahliwa zobaczę w ASO czy są wstanie ściągnąć z tego co widzę to z Vectry b może by weszła po dopasowaniu. Jeszcze widzę u siebie problem z mocowaniem kolumn Mcfersona z przodu Tak naprawę to amortyzator jest oparty na karoserii i ma spory luz góra dół ( 0,5 cm) w normalnym aucie poduszka była przykręcona i luz był minimalny. Poduszki wstawiłem nowe i jakoś mi się to dalej nie podoba. Szczególnie że przód z 1.9 tdi i sześciobiegową skrzynią z dokładką 4X4 jest ciężki i to czuć.
Komentarz
-
-
Wolga85
kolego ,miałem te pływające i na początku byłem również tej myśli aby je wymienić na nowe ,lecz po tym jak przez zapieczone dolne tuleje poleciały mi 2szt dolnych drążków to zdecydowałem zamontować te metalowo gumowe ,które nawet już wcześniej zakupiłem w ASO Skody bo numer z tulei jest już zamienny ponieważ niby zmodernizowali tą część .ok
Poduszki mcpercona mam już poliuretanowe i żadnego luzu u siebie nie zaobserwowałem ,w nowych drążkach bo po tym zdarzeniu zakupiłem regulowane również wsadziłem poliuretany
Plusy tych zmienionych tulei w tylnych zwrotnicach są takie że tył zrobił się stabilniejszy , ale auto jest twoje i ty decydujesz co zamontujesz .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz