Witam.
Pacjent : Skoda Octavia 2.0 + LPG Stag
Ostatnio poszła na grubszy serwis: wymiana świec i kabli (NGK), regeneracja rozrusznika, wymiana osłon przegubów i wymiana termostatu, (skasowanie błędu mieszanki).
Po odebraniu z naprawy auto ma całkowicie inny dźwięk silnika, zbiera się lepiej i żwawiej natomiast wyczuwam lekkie drgania na kierownicy i podszarpywanie.
I tatuj pojawia się pytanie czy jest to wina mapy gazu, świec czy też potrzebna będzie wymiana cewki?
Zaznaczam, że mechanik u którego robiłem te remonty ma dobrą renomę (dość spory zakład i zawsze byłem zadowolony) a pytanie zadaje, ze względu na to, że mieszka ode mnie 50km i ze względu na napiętość grafika najwcześniej mam czas podjechać do niego koło soboty, a pytanie zadaję po to żeby się zorientować od czego zacząć.
Pozdrawiam i liczę na wsparcie.
Pacjent : Skoda Octavia 2.0 + LPG Stag
Ostatnio poszła na grubszy serwis: wymiana świec i kabli (NGK), regeneracja rozrusznika, wymiana osłon przegubów i wymiana termostatu, (skasowanie błędu mieszanki).
Po odebraniu z naprawy auto ma całkowicie inny dźwięk silnika, zbiera się lepiej i żwawiej natomiast wyczuwam lekkie drgania na kierownicy i podszarpywanie.
I tatuj pojawia się pytanie czy jest to wina mapy gazu, świec czy też potrzebna będzie wymiana cewki?
Zaznaczam, że mechanik u którego robiłem te remonty ma dobrą renomę (dość spory zakład i zawsze byłem zadowolony) a pytanie zadaje, ze względu na to, że mieszka ode mnie 50km i ze względu na napiętość grafika najwcześniej mam czas podjechać do niego koło soboty, a pytanie zadaję po to żeby się zorientować od czego zacząć.
Pozdrawiam i liczę na wsparcie.
Komentarz