Nie wiem czy tu mogę napisać .
Chciałem prosić o pomoc
Moze ktos cos poradzi bo juz się naczytałem i jestem w kłopocie i nie wiem gdzie szukać przyczyny
W aucie teoretycznie wszystko jest ok.
Na tem moment jest tak po odpaleniu auto jest mułowate. Brak błędów. Słychać przycięte łopatki.
Po zgrzaniu i zgaszeniu auto już ładnie jedzie.
Rok temu sytuacja była analogiczna ale wtedy pojechałem na diagnostyke itd bo pojawiał się tryb awaryjny. Generalnie nic nie wyszło bylem u człowieka od tuningu. Rozruszali turbo poprawili wężki . Dodatkowo wyminiłem N75
Sytuacja sie powtórzyła pojechalem z turbo na tzw regenerację. Ocenili ,że turbo nie jest złe wymienili min kolo kompresji lekko podciekało.
Auto ok brak trybu awaryjnego turbo się nie wyłącza na pewno jest lepiej
W tej chwili sytuacje widze tak odpalam zimne auto jest mułowatę ale nie ma trybu awaryjnego.
Czy może coś być nie tak z odpalanie lub dawkami może wtryskami.? Wszystkie kłopoty w zasadzie mam od momentu tuningu . Zminiłem turbo na Arl wtryski na Fb 230. Dodatkowo już z 2 razy rozerwało intercooler ten boczny tuningowy od Aligatora u niego był też program.
Na wtryskach Fb jest zrobione ok 140tyś.
Juz w innym wątku zastanawiałem czy nie zmniejszyc mocy wrócić do serii .
Chciałem prosić o pomoc
Moze ktos cos poradzi bo juz się naczytałem i jestem w kłopocie i nie wiem gdzie szukać przyczyny
W aucie teoretycznie wszystko jest ok.
Na tem moment jest tak po odpaleniu auto jest mułowate. Brak błędów. Słychać przycięte łopatki.
Po zgrzaniu i zgaszeniu auto już ładnie jedzie.
Rok temu sytuacja była analogiczna ale wtedy pojechałem na diagnostyke itd bo pojawiał się tryb awaryjny. Generalnie nic nie wyszło bylem u człowieka od tuningu. Rozruszali turbo poprawili wężki . Dodatkowo wyminiłem N75
Sytuacja sie powtórzyła pojechalem z turbo na tzw regenerację. Ocenili ,że turbo nie jest złe wymienili min kolo kompresji lekko podciekało.
Auto ok brak trybu awaryjnego turbo się nie wyłącza na pewno jest lepiej
W tej chwili sytuacje widze tak odpalam zimne auto jest mułowatę ale nie ma trybu awaryjnego.
Czy może coś być nie tak z odpalanie lub dawkami może wtryskami.? Wszystkie kłopoty w zasadzie mam od momentu tuningu . Zminiłem turbo na Arl wtryski na Fb 230. Dodatkowo już z 2 razy rozerwało intercooler ten boczny tuningowy od Aligatora u niego był też program.
Na wtryskach Fb jest zrobione ok 140tyś.
Juz w innym wątku zastanawiałem czy nie zmniejszyc mocy wrócić do serii .
Komentarz