Drżenie, wibracje po wymianie poduszek silnika i skrzyni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • shanzi
    Rider
    • 2016
    • 694
    • Octavia I combi (1U5)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    Drżenie, wibracje po wymianie poduszek silnika i skrzyni

    Witam, wczoraj odebrałam auto od mechanika, zostały wymienione wszystkie poduszki tj 2 silnika w komorze i 1 pod samochodem. Odebrałam auto i pojechałem do domu, ale stojąc w korku zauważyłem , że na biegu jałowym auto wpada w drgania, wibracje . Czytałem na innych forach w necie, że auto które jest reperowane, powinno być odpalone z lekko poluzowanymi śrubami, wtedy "ustawia sie optymalnie" i po zgaszeniu silnika dokręca sie śruby. Czy to prawda ?

    Wszystkie poduszki Febi , więc nie jakieś tanie zamienniki. Proszę o poradę.
  • BASTIAN001
    L&K
    • 2013
    • 1176
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Zamieszczone przez shanzi Zobacz wpis
    Czytałem na innych forach w necie, że auto które jest reperowane, powinno być odpalone z lekko poluzowanymi śrubami, wtedy "ustawia sie optymalnie" i po zgaszeniu silnika dokręca sie śruby. Czy to prawda ?
    Tak prawda.
    Wymieniałem ostatnio jedną poduszkę w Golfie IV i przed ostatecznym dokręceniem odpaliłem auto aby poduszka znalazła swoje właściwe miejsce.
    Zamieszczone przez shanzi Zobacz wpis
    Wszystkie poduszki Febi , więc nie jakieś tanie zamienniki.
    Jedni chwalą inni odradzają.

    Komentarz

    • shanzi
      Rider
      • 2016
      • 694
      • Octavia I combi (1U5)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Dzięki za odpowiedź. Co do poduszek , Febi lepszy niż Hans Preiz - Topran

      Komentarz

      • andru123
        Elegance
        • 2010
        • 783
        • Toyota
        • ATF 2.0 MPI 120 KM

        #4
        daj znac czy po tym zabiegu z poluzowaniem poduch i odpaleniem silnika cos sie poprawilo , ja mam wymienione dwie i czsami tez sa drgania , ja zakładalem Lemfordera
        jest O1 RS 1.8T XENON
        była O1 1.9 TDI AGR

        Komentarz

        • shanzi
          Rider
          • 2016
          • 694
          • Octavia I combi (1U5)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Wczoraj byłem na poprawce, na jałowym jest o niebo lepiej nie mam już "masażera fotela kierowcy" , dzisiaj sprawdzę w dłuższej trasie

          Komentarz

          • shanzi
            Rider
            • 2016
            • 694
            • Octavia I combi (1U5)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Wracam z tematem, wszystko działa jak trzeba, poluzowanie śrub i odpalenie silnika faktycznie pomogło.

            Komentarz

            • andru123
              Elegance
              • 2010
              • 783
              • Toyota
              • ATF 2.0 MPI 120 KM

              #7
              dzisija tez poluzowalem, odpalilem ruszylem przod tyl i jest git zniknely w koncy drgania z kierownicy
              jest O1 RS 1.8T XENON
              była O1 1.9 TDI AGR

              Komentarz

              • shanzi
                Rider
                • 2016
                • 694
                • Octavia I combi (1U5)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                To super. Szkoda tylko, ze mechanicy tego od razu nie praktykują, ale może ten post pomoże innym. Czyli temat możemy zamknąć,

                Komentarz

                • andru123
                  Elegance
                  • 2010
                  • 783
                  • Toyota
                  • ATF 2.0 MPI 120 KM

                  #9
                  nie zamykamy, czekamy na inne opinie , moze jakies dobre rady
                  jest O1 RS 1.8T XENON
                  była O1 1.9 TDI AGR

                  Komentarz

                  Pracuję...