Pytanie o stan turbosprężarki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sierwa
    Classic
    • 2016
    • 34

    Pytanie o stan turbosprężarki

    Witam
    Mam pytanie co do stanu swojej turbinki. Ściągnąłem dzisiaj wąż od dolotu żeby sprawdzić w jakim stanie jest wirnik. Przy dość mocnym szarpaniu nim da jest ledwo wyczuwalny luz. Ze względu na brak możliwości zajrzenia do środka, zrobiłem zdjęcie. Co o niej sądzicie? Widać jakąś małą ilość oleju na spodzie. Z zewnątrz turbina sucha. Turbina jest oryginalna od nowości, auto ma 270 tys. Silnik 1.9 110km ASV.

    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.jpg

  • kylo125
    L&K
    • 2009
    • 1010
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Dzieje się coś złego z autem że turbo sprawdzasz?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Wirnik mimo takiego nalotu nie ma wyraznych uszkodzen, to co jest to minimalne. Minimalna ilosc oleju w dolocie tez zawsze bedzie, zwlaszcza jak na ten przebieg.

      Jezdzic i sie nie martwic Regenerowana juz takiego przebiegu nie zrobi.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • shok
        RS
        • 2009
        • 2070
        • Octavia I (1U2)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Dokładnie. tym bardziej dzisiaj prawie wszyscy robią to na tanich chińskich częściach. Kiedyś byłem na giełdzie i najwięcej stanowisk to właśnie stanowiska zajmujące się regeneracją turbin. Ciekawe ile z nich ma pojęcie o regeneracji.

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Nie było nigdy problemów z turbo ? Egr nadal masz? Program masz ? Katalizator jest zmieniałeś ?
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • Wolga85
            Rider
            • 2014
            • 288
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            Z regeneracją turbo są dwa problemy. Jeden to brak oryginalnych części. A drugi to regulacja turbo po wymianie zamyka się na wyważeniu. Chińskie części to jeszcze nie tragedia można znaleźć nawet dobre, ale regulacja leży. Jeśli ktoś myśli że odda turbo zregenerują i założy je i będzie git to jest w błędzie. Turbo będzie co prawda chodziło ale nieraz wykres doładowania wygląda jak elektrokardiogram przy palpitacji serca. Często też zaleca się wymianę n75 mimo że działa jest i wydaje się ok. Przyciera się i generuje opóźnienia a to zamknięcie lub otwarcia.

            Komentarz

            Pracuję...