[O1] Problem z odpaleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szymonzx
    Drive
    • 2011
    • 50

    [O1] Problem z odpaleniem

    Kabel idący do alternatora/ regulatora napięć na 99%
    Kabel może nie stykać lub poprostu odpadł/ ukruszył się.
    Na kompie powinien wyskoczyć błąd zacisku DF alternatora.
    Naprawa max 50 zł, choć znając życie mechanik będzie chciał cały alternator zmieniać :roll:
  • Iqwan
    Elegance
    • 2010
    • 758

    #2
    [O1] Problem z odpaleniem

    Jestem już posiadaczem od 1.5 miesiąca octavi I - do tej pory było wszystko wporządku, żadnego problemu, po przeglądzie, wymiana oleju i filtru. Dziś samochód wrócił z trasy 400km, po 1h jak chciałem odpalić auto - pojawił się problem, a mianowicie, przekrecam kluczyk a rozrusznik nie kreci, wszystkie bezpieczniki są ok, słychać tylko pstrykanie pod maską i to wszystko.. odpaliłem go na pych, ale to tyle..
    Co się mogło stać - pomocy..
    może jakaś kombinacja na kluczyku, bo mam pilot do otwierania bagażnika i centralnego i wiem, że wcisąłem kilka razy przyciski i już samochód nie palił..

    POMOCY!
    była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
    a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

    https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

    Komentarz

    • winni77
      RS
      • 2009
      • 2183
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      IMO akumulator Ci padł.
      Mój "Batmobil"

      Komentarz

      • Iqwan
        Elegance
        • 2010
        • 758

        #4
        akumulator jest nowy, wszystko działa, radio, światła itd.. nie ma mowy żeby był akumulator padnięty, padnięty akumulator umiem zdiagnozować.

        Możliwe żeby była jakaś dziwna kombinacja wciśnięta na pilocie co zablokowało w jakiś sposób zapłon ?
        Odpalając na pych wszystko jest już dobrze, wszystko działa jak należy.
        była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
        a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

        https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          rozruszik masz kolego do naprawy ewentualnie sprawdz przewody przy rozruszniku

          Komentarz

          • grizzly
            Drive
            • 2010
            • 95

            #6
            na 80% przewody przy rozruszniku , napięcie nie dochodzi , sprawdź przewody , poruszaj nimi , miałem podobny problem w Skodzie Felicji 1.3MPi i wystarczyło tylko poruszac przewody
            był VW GOLF mkIV -> 1.6SR AKL 101KM 99r. HIGHLINE
            skradziona Skoda Octavia II -> 1.9TDI PD BKC 105KM 06r. ELEGANCE
            jest Opel Astra H -> 1.7 CDTI Z17DTJ 110KM 09r. COSMO

            Komentarz

            • Iqwan
              Elegance
              • 2010
              • 758

              #7
              W felicji miałem to samo.. Nie wydaję mi się, żeby po prostu z minuty na minute padł rozrusznik.. mam nadzieję, że uda się to jakoś naprawić nie dużymi kosztami..
              była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
              a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

              https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

              Komentarz

              • wojtas_110
                Classic
                • 2010
                • 33

                #8
                Może to i rozrusznik, ale ja w Golfie MK4 miałem problem z kablami, wymieniłem "plusowy" i "masowy" - w tym drugim bardzo ważne jest nie tylko połączenie z silnikiem, ale też z ramą, a niestety ono znajduje się pod akumulatorem, pod jego podstawką - niestety trochę syfu się tam zbiera, a projektant beznadziejnie umieścił tam styk.

                Komentarz

                • Iqwan
                  Elegance
                  • 2010
                  • 758

                  #9
                  Na szczęście udało mi się umówić jutro z bardzo dobrym elektrykiem znajomym i zobaczymy, niestety muszę to zrobić szybko.
                  była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                  a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                  https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                  Komentarz

                  • masha
                    Classic
                    • 2010
                    • 8

                    #10
                    Zamieszczone przez wojtas_110
                    Może to i rozrusznik, ale ja w Golfie MK4 miałem problem z kablami, wymieniłem "plusowy" i "masowy" - w tym drugim bardzo ważne jest nie tylko połączenie z silnikiem, ale też z ramą, a niestety ono znajduje się pod akumulatorem, pod jego podstawką - niestety trochę syfu się tam zbiera, a projektant beznadziejnie umieścił tam styk.
                    Tak jak napisał kolega. Sprawdź połączenia "plusa" i "masy". Odkręć, przeczyść, zabezpiecz jakimś siuwaksem. W starym aucie jeszcze robiłem rodzaj wzbudzenia - dwa klucze. Jednym dotykasz do klemy "+" drugim do klemy "-" a na końcu je nachwile zwierasz. Nie wiem, jaki to będzie miało wpłwy na elektronikę ale możesz spróbować.
                    pzdr
                    masha

                    Komentarz

                    • Iqwan
                      Elegance
                      • 2010
                      • 758

                      #11
                      Jutro z rana biorę się do roboty..
                      była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                      a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                      https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                      Komentarz

                      • redbull
                        Classic
                        • 2010
                        • 3

                        #12
                        moja rada zanim zaczniesz rozkrecac czyscic przewody itp. itd. wez poprostu jakis mlotek i rozrusznik udez w obudowe/wzdluz osi w niejednym aucie takie cyrki mialem ( pzewody itp. to zadkosc ) i zawsze dzialalo a problem lezal w zawieszajacych sie szczotkach ich wymiana zalatwia sprawe i wiele nie kosztuje a w rozrusznikach Boscha wlasnoreczna wymiana szczotkotrzymacza jest prosta

                        Komentarz

                        • Iqwan
                          Elegance
                          • 2010
                          • 758

                          #13
                          Więc tak, pojechałem do znajomego elektryka od razu stwierdził, że to wina elektromagnesu i tak też było, przy okazji nauczyłem się demontować rozrusznik.. cena 100zł za elektromagnes i 20zł robocizny.. Szczotki w rozruszniku były wymieniane, ale są w dobrej kondycji..
                          wszystkim wam dzięki wielkie za pomoc.
                          była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
                          a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

                          https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

                          Komentarz

                          Pracuję...