[O1] 1.9 TDI AHF - wzbudzanie sie silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasper79
    Classic
    • 2011
    • 9

    [O1] 1.9 TDI AHF - wzbudzanie sie silnika

    Trzeba było uzupełnić profil to by było wiadomo, że auto z immo 4.

    Sprawdz jeszcze te dwa bloki pomiarowe:

    [Select]
    [25 - Immobilizer]
    [Meas. Blocks - 08]
    Select Block 001.
    [Go!]
    The value in field 3 must be Yes. If value is No, the key is not capable of being adapted to Immobilizer.
    You can check each key in this manner.


    Select Block 003.
    [Go!]
    Make sure the shown lock times in field 1, 2 and 3 are 0 (each field represents a time in minutes).

    * If the lock times are NOT 0:
    o Do NOT switch off the ignition!
    o Allow the car to sit for AT LEAST the number of minutes that were indicated by the fields 1-3.

    [Done, Go Back]
  • gniewko
    Classic
    • 2010
    • 32

    #2
    [O1] 1.9 TDI AHF - wzbudzanie sie silnika

    Witam,

    Moja Skodzinka dziala sobie bardzo ladnie, ale czasami (bardzo zadko) zdarza mi sie cos takiego, ze po uruchomieniu silnika sam delikatnie wchodzi mi na obroty tak do ok. 1000 obr.
    Tak poza tym to silniczek chodzi jak marzenie
    Czy jest sie czym martwic? Czy raczej jest to objaw normalny? Ew. co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Re: 1.9 TDI AHF - wzbudzanie sie silnika

      Zamieszczone przez gniewko
      Witam,

      Moja Skodzinka dziala sobie bardzo ladnie, ale czasami (bardzo zadko) zdarza mi sie cos takiego, ze po uruchomieniu silnika sam delikatnie wchodzi mi na obroty tak do ok. 1000 obr.
      Tak poza tym to silniczek chodzi jak marzenie
      Czy jest sie czym martwic? Czy raczej jest to objaw normalny? Ew. co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?
      Nie jest to objaw normalny, zacząłbym od sprawdzenia :
      -czujnika temperatury silnika (zwróć uwagę czy w chwilę przed opaleniem i wzrostem obrotów świece żarowe nie grzały dużo dłużej niż zwykle)
      - pedału gazu przy pomocy VAG'a
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • gniewko
        Classic
        • 2010
        • 32

        #4
        Przypadkowo znalazlem cos takiego:

        Czyli jednak z tego by wynikalo, ze raczej jest wszystko wporzadku
        Ale fajnie, ze wspomniales o VAG bo z tego poczytalem to mozna sobie sprawdzic autko na wylot.

        Komentarz

        • mariokr
          Rider
          • 2009
          • 590

          #5
          u mnie też pojawia się sporadycznie wzrost obrotów do ponad 1000 tyle że na ciepłym już silniku np gdy stoje na swiatłach...jak przejade kawałek to obroty wracają do normy....i nie ma reguły co do tego
          ...JEDEN WARRRRCZY DRUGI TRĄĄĄBI A OCTAVIA KOMBII...

          Komentarz

          • Bialy
            Rider
            • 2009
            • 306

            #6
            Mam to samo. Czasem obroty wzrastają z 900 do ok. 1000-1050 i po krótkim czasie wracają do normy. Często gdy silnik jest zimny i chodzi dłużej na postoju. A i często jak nie dogrzeję świec na zimnym to auto odpali z lekkim dodaniem gazu. Ale chyba TTTM

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10960
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez Piotrus
              czujnika temperatury silnika...
              dokładnie, czujnik jeszcze nie zgłasza błędu, alu już powoli fałszuje
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • lysy_00
                Drive
                • 2010
                • 45

                #8
                Dokładnie, koledzy mają racje. Czujnik G62 do wymiany. Miałem to samo - ciepły silnik 90 st. a tu nagle podciąga obroty na 1200-1300. Vag pokazał czujnik G62. Po wymianie jak ręką odjął. A i u mnie nie zapalał wogóle CHECK ENGINE. Koszt czujnika ok. 60-70 zł czas wymiany jakieś 5-10 min. Pozdro

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10960
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez lysy_00
                  60-70 zł czas wymiany jakieś 5-10 min
                  tak, pod awrunkiem, że się nie robi pierwszy raz i ma się zapasową uszczelkę
                  (ale ona chyba z czujnikiem) i co ważniejsze zawleczkę plastikową na zapasie
                  bardzo lubią pękać przy nieumiejętnym włożeniu :szeroki_usmiech
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Busku
                    Rider
                    • 2009
                    • 655

                    #10
                    Miałem dokładnie to samo i tak jak koledzy piszą pomogła wymiana czujnika :wink: Wymieniałem go pierwszy raz i zajęło mi to jakieś 30 minut (powolutku żeby nic nie zepsuć :wink: )
                    Pozdrawiam
                    Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
                    Mercedes W210 290 Turbodiesel
                    Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

                    Komentarz

                    • lysy_00
                      Drive
                      • 2010
                      • 45

                      #11
                      Uszczelka jest w zestawie opaska chyba też, ale reki sobie nie dam uciąć Tylko jak będziesz kolego wymieniał to poczekaj jak temp. silnika spadnie grubo poniżej 50 stopni i miej na zapasie z jakiś 1l płynu chlodzącego :lol:

                      Komentarz

                      • krzynol
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 10960
                        • Superb II combi (3T5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez lysy_00
                        Uszczelka jest w zestawie opaska chyba też
                        jaka opaska?! :shock:
                        tam jest zawleczka plastikowa i nie ma jej w zestawie czujnika
                        Zamieszczone przez lysy_00
                        poczekaj jak temp. silnika spadnie grubo poniżej 50 stopni i miej na zapasie z jakiś 1l płynu chlodzącego
                        tu się zgodzę
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                        poprzednie modele:
                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                        Komentarz

                        • bialy2512
                          Classic
                          • 2009
                          • 6

                          #13
                          skoda octavia 1,9 tdi AHF

                          Mam podobny problem z tymi obrotami silnik wchodzi na obroty czasami tak do 1200 i po kilku sekundach się uspokaja?
                          bialy2512

                          Komentarz

                          • lysy_00
                            Drive
                            • 2010
                            • 45

                            #14
                            Czujnik g62 wymiana i po sprawie :szeroki_usmiech

                            Komentarz

                            • bialy2512
                              Classic
                              • 2009
                              • 6

                              #15
                              skoda octavia 1,9 tdi AHF

                              A mam jeszcze pytanie w ktorym dokładnie miejscu znajduje się ten czujnik??
                              bialy2512

                              Komentarz

                              • krzynol
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 10960
                                • Superb II combi (3T5)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #16
                                po prawej stronie silnika masz pompę vacuum i za nią, poniżej, od strony grodzi jest czujnik
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz

                                • bialy2512
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 6

                                  #17
                                  skoda octavia 1,9tdi ahf

                                  Dziękuje mam jeszcze jeden problem wyskakuje mi błąd o numerze 19561 i nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić a niedawno wymieniałem elektrozawór przy przepustnicy?
                                  bialy2512

                                  Komentarz

                                  • krzynol
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 10960
                                    • Superb II combi (3T5)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #18
                                    Re: skoda octavia 1,9tdi ahf

                                    Zamieszczone przez bialy2512
                                    Dziękuje mam jeszcze jeden problem wyskakuje mi błąd o numerze 19561 i nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić a niedawno wymieniałem elektrozawór przy przepustnicy?
                                    jakiej przepustnicy ?! :shock:
                                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                    poprzednie modele:
                                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                    Komentarz

                                    • mobi65
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 291

                                      #19
                                      Re: skoda octavia 1,9tdi ahf

                                      Zamieszczone przez krzynol
                                      Zamieszczone przez bialy2512
                                      Dziękuje mam jeszcze jeden problem wyskakuje mi błąd o numerze 19561 i nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić a niedawno wymieniałem elektrozawór przy przepustnicy?
                                      jakiej przepustnicy ?! :shock:
                                      chyba mu chodzi o egr bo kad bledu na to wskazuje

                                      Komentarz

                                      • krzynol
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 10960
                                        • Superb II combi (3T5)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #20
                                        no to sprawdź wtyczkę i przewody od zaworu
                                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                        poprzednie modele:
                                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                        Komentarz

                                        Pracuję...