Styk "s"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzej1234
    Classic
    • 2011
    • 1

    Styk "s"

    Zamieszczone przez dwaoka
    ps. to znaczy ze mozna zamienic te w3w na ledy bez wywalania bledu?
    Jeżeli wymienisz jedną to myślę, że błędu nie będzie. Jak wymienisz obydwie to już nie jestem w stanie odpowiedzieć. Jednak uważam, że to nie jest dobry pomysł bo żarówki równomiernie oświetlają lampy od środka. Jak założysz ledy to oświetlenie już nie będzie takie równomierne.

    Jak chcesz mieć ledy to poszukaj na alledrogo lamp ledowych na tył. Już o nich było na forum
    andrzej
  • baku_baku250
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    Styk "s"

    Witam w mojej skodzie vag wywalił błąd 00849 i niemam zasilania na radiu po przekręcenu klucza oraz kiedy wyjme kluczyk ze stacyjki drzwi się nie "odryglowują"
    Ale jest pewiem szkopuł poniewaz w tablicy bezpieczników bezpieczni styku "s" ma 12 v a kiedy wyjme kluczyk traci napięcie czyli jest ok. I stąd moje ptytanie gdzie dalej leci ten kabel od styku "s" bo obstawiam ze uszkodziło się cos innego niz kostka stacyjki.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Generalnie steruje tym przekaźnik. A to się stało samo, czy po jakimś "grzebanku" np. montaż radia...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • baku_baku250
        Classic
        • 2010
        • 4

        #4
        Z tego co pametam to założyliśmy radio Alpine i niezadziałało, nikt w to nie wnikał bo autem jezdił ojciec teraz ja mam skode i chce naprawić "S"

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          No to masz odpowiedź. Przy montażu radia zwarliście pewnie ze sobą oba plusy przy radiu ( ten na stałe i ten "po zapłonie" ). Wyjmij radio, odłącz kostki zasilające tak, żeby została ori instalacja ( głośniki mogą zostać ). Sprawdź, czy od strony instalacji samochodu oba plusy nie są ze sobą zwarte. Sprawdź teraz czy jest dobrze jeśli chodzi o "S". Jeśli tak to podłącz radio prawidłowo i po sprawie.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • baku_baku250
            Classic
            • 2010
            • 4

            #6
            Po styku "s" 12v nie dociera do radia wogóle. Dochodzi do bezpiecznika a dalej niewiem
            w kostkach radiowych juz niema, i nie dociera do modułu komfortu. Radio wyciągałem kilka razy i kombinowałem ale nic to niedaje ojciec mowi ze kiedys wywaliło bezpiecznik od "s" i od tego czasu nie działa.

            Komentarz

            • kowal 2002
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 5161

              #7
              baku_baku250, wiem, że "s" nie dochodzi do radia, ale jak podłączysz nieprawidłowo radio ( czyli zewrzesz oba plus ) to właśnie dostajesz taki efekt. Nie upieram się przy radiu, ale to bardzo częsta przyczyna takiego zachowania, dlatego dokładnie to sprawdź. Tak jak napisałem wypnij kostkę radia tak, żeby została tylko ori instalacja samochodu ( czyli zapewne jedna kostka wisząca w powietrzu ), żadnych przejściówek, przelotek itd. Upewnij się też, że na ori instalacji przed kostką nic nie było grzebane. Jeśli wtedy "s" nie będzie działał to faktycznie na 100% nie będzie wina radia i trzeba szukać gdzie indziej...
              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

              Komentarz

              • baku_baku250
                Classic
                • 2010
                • 4

                #8
                Radio odpięte i na "s" nadal niema napięcia. Wiec gdzie to napięcie może znikać między bezpiecznikiem a odbiornikami?? Czy ten styk S ma jakis przekaźnik??

                [ Dodano: Wto 05 Paź, 10 09:53 ]
                Ale wstyd ops: sprawdzałem w instrukcjach i bezpiecznik od styku "s" był pod numerem 37. Nawet w książce dodanej do auta, i napięcie się pojawiało na bezpieczniku tak jak powinno. Z głupoty pobrałem instrukcję do wersji Tour i tam bezpiecznik styku s jest pod nr 10 (te małe) patrze spalony, wymieniłem i smiga jak ta lala.

                Komentarz

                • mrupik
                  Classic
                  • 2007
                  • 7

                  #9
                  Miałem dokładnie do samo.
                  Co za dziady w tej instrukcji !
                  A moja babcia O1 - przespała 7 lat i ma teraz 75 tkm

                  Komentarz

                  Pracuję...