Witam wszystkich
Jak w temacie, leci płyn, na postoju na zimnym silniku jest spokój, przy rozgrzanym silniku kapie , a raczej zauważyłem tak jak pokazuje zdjęcie , na tym srebnym ustrojstwie ( nie znam się), pod ciśnieniem wydobywa się płyn. Poszło tak z litr na wyrównawczym po ok 10 km jazdy. W wyrównawczym nie bąbluje, brak syfu z oleju , na korku oleju czysto, nie dymi, zapala i jeździ jak złoto. Martwi mnie miejsce skąd to się wydobywa, tam zauważyłem głowny wyciek.
Tam gdzie są widoczne cyfry z oznaczeniami lekko po prawej stronie, co to jest za część? Nie wiem na jakie koszty się nastawiać , ostatnio były wymieniane czujniki klimatyzacji z chłodnicą wiec nie wiem czy coś tam nie przetrącono przy skręcaniu
Z góry dzięki serdeczne.
20210720_192729.jpg
Jak w temacie, leci płyn, na postoju na zimnym silniku jest spokój, przy rozgrzanym silniku kapie , a raczej zauważyłem tak jak pokazuje zdjęcie , na tym srebnym ustrojstwie ( nie znam się), pod ciśnieniem wydobywa się płyn. Poszło tak z litr na wyrównawczym po ok 10 km jazdy. W wyrównawczym nie bąbluje, brak syfu z oleju , na korku oleju czysto, nie dymi, zapala i jeździ jak złoto. Martwi mnie miejsce skąd to się wydobywa, tam zauważyłem głowny wyciek.
Tam gdzie są widoczne cyfry z oznaczeniami lekko po prawej stronie, co to jest za część? Nie wiem na jakie koszty się nastawiać , ostatnio były wymieniane czujniki klimatyzacji z chłodnicą wiec nie wiem czy coś tam nie przetrącono przy skręcaniu
Z góry dzięki serdeczne.
20210720_192729.jpg
Komentarz