Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ezektor

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ezektor

    Witam pisze w sprawie ezektor w silniku 1.8t agu nigdzie nie mogę znaleźć żeby kupić i nie wiem czy dobrze szukam .może ktoś zmieniał i może coś podesłać

  • #2
    AGU nie posiada eżektora. Czemu chcesz go wymienić?

    Komentarz


    • #3
      Uważam że jest gdzieś problem z lewym powietrzem .kupiłem wężyki podciśnienia będę zmieniał jutro sprawdzę szczelność. Obroty faluja na zimnym masakra mało co nie zgasnie .błędy p0102 przepływomierz powietrza za niskie napięcie. P0135 rząd 1 sonda 1 obwód grzejny usterka elektryczna.p0134 rząd 1 sonda 1 brak aktywność p1570 sterownik silnika zablokowany .A więc tak sonda przed katem nowa za nie ma i właśnie nie wiem czy powinna być czy nie .przepływka nowa .sterownik silnika zablokowany wydaje mi się przez imo bo mryga mi czasami .Nie mam vcds ani nic innego żeby zrobić logi .I myślę że jest gdzieś lewe powietrze i może dlatego błędy takie już sam nie wiem .co do elektryki nie znam się za bardzo i nie wiem co mam zrobić. Bo już ręce opadają. Ja się nagrzeje i przejdzie na gaz to jest prawie dobrze obroty falują ale dosłownie minimalnie .przy jeździe wydaje mi się że delikatnie szarpie przy dodawaniu gazu .jak by przerywał i nie ma tyle mocy co wcześniej

      Komentarz


      • #4
        Co do wężyków to zwróć uwagę na ten podłączony do przepustnicy, na zgięciach potrafi być sparciały. Błędy sondy zgaduję że przez zgnite piny w wtyczce sondy (pod autem mniej więcej na wysokości przednich prawych drzwi, pod czarną plastikową osłoną na 2 plastikowe nakrętki). AGU ma jedną sondę - przed katalizatorem. Co do p0102, sprawdź czy jest na pewno dobrze wpięta wtyczka przepływomierza. Można ją łatwo wpiąć krzywo. P1570 - masz problem z odpaleniem silnika? Na zapłonie mruga kontrolka immobilizera?

        Komentarz


        • #5
          Kolego już prawdopodobnie znalazłem problem zablokowany sterownik przez imo jest. Wężyki wszystkie zmieniłem i problem z napięciem jest tego typu że alternator i kable plusowe są zgnite. Ładowanie 12v zamiast 14 .podejrzana że jest za małe napięcie i wszystko psuje .pytanie odnośnie alternator czy zregenerować czy nowy .czy musi być od 1.8t aby czy od 1.8t obojętne oznaczenie silnika i te same pytanie co do przepustnicy czy dobra będzie od 1.8t nie ważne oznaczenie?

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X