Stukanie z przodu auta+inne...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zenobiusz
    Classic
    • 2011
    • 7
    • Octavia I (1U2)
    • BCA 1.4 MPI 75 KM

    Stukanie z przodu auta+inne...

    Witam serdecznie,

    po 12 latach bezproblemowej eksploatacji autko wymaga remontów...

    Póki co dwa pytania (jestem totalnym laikiem w auto naprawach :

    1) jak zdjąć tą "karbowaną" rurkę z odmy? za nic nie mogłem jej zdjąć, jest na niej taka jakby opaska , wciskam to ale nie chce zejść...

    2) mam stuki z przodu, wymieniłem przeguby, ale auto dalej stuka, jadąc po dziurach i po równej nawierzchni też (jak wolną jadę i wrzucę np. 4 bieg auto "drga" i wtedy fajnie słychać te drgania...)

    Poniżej fota odmy z rurką, której nie mogę odpiąć... i drgania podczas wolnej jazdy na płaskiej nawierzchni na 4 biegu (na dziurach ostro stuka, drążki ok, przeguby wymienione...)

    FILMIK: http://www.zenas.pl/skoda/
  • shanzi
    Rider
    • 2016
    • 694
    • Octavia I combi (1U5)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Uzuepłnij profil, wtedy bedzie łatwiej Ci pomóc .

    1) Co do rurki, wygląda podobnie jak u mnie w 1.6 w przewodzie od filtra powietrza do "odkurzacza" ... Ściskasz ją obustronnie w tym miejscu gdzie jest strzałka i analogicznie z drugiej strony , robi się takie "jajo, owal" z tej obejmy i wtedy ściągasz

    2) Niestety nie pomogę.

    Komentarz

    • Kot72
      Rider
      • 2017
      • 705
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Ta rurka tak łatwo nie schodzi . Trzeba użyć trochę siły . Jak już ściśniesz to staraj się kręcić w gnieździe i ciągnąć do góry . Co do stuków to podjedź na byle jaką stację diagnostyczną . Za niewielką opłatą diagnosta sprawdzi co stuka . Na forum możemy domniemywać a sam zapewne i tak nie ustalisz a tym bardziej nie naprawisz .

      Komentarz

      • Zenobiusz
        Classic
        • 2011
        • 7
        • Octavia I (1U2)
        • BCA 1.4 MPI 75 KM

        #4
        ok, dzięki za odp. pozdrawiam.

        Komentarz

        • ROBAL_26
          RS
          • 2010
          • 2320
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Sprawdź kolego tulejie łącznika stabilizatora i dolną łapę silnika , słychać jak coś wpada w rezonans przy niskich obrotach .ok
          Z rurką to tak jak koledzy pisali ,trzeba opaskę ścisnąć równomiernie na tych karbowanych miejsca jednocześnie i poruszając próbuj ją zdjąć.
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz

          • Zenobiusz
            Classic
            • 2011
            • 7
            • Octavia I (1U2)
            • BCA 1.4 MPI 75 KM

            #6
            dzięki, pzdr.

            Komentarz

            Pracuję...