Pikanie z okolic zegarów w różnych momentach jazdy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Artur79
    Classic
    • 2010
    • 21

    Pikanie z okolic zegarów w różnych momentach jazdy

    Zamieszczone przez Shreq
    Super...

    Jak się ociepli będę podążał w modyfikacjach częściowo Twoimi śladami...

    A zaczęło się tak niewinnie od Triflexa :roll: :lol:
    Triflex to podstawa...jakbym auto zmieniał to najpierw musze zobaczyc czy bedzie on pasował do nowego nabytku :diabelski_usmiech
    Honda Civic VIII gen, 1.8 iVtec
  • paulob1
    Rider
    • 2008
    • 470
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Pikanie z okolic zegarów w różnych momentach jazdy

    Na wstępie prośba- nie bijcie jeśli to już było, bo nie znalazłem tego na forum.
    Tuż po uruchomieniu i w dowolnych momentach jazdy odzywa się pisk od strony zegarów.
    Mianowicie, 3x pipipi a potem 3x pipipipi.
    Czy ktoś się orientuje co to może być?
    Nadmienię, iż żadna kontrolka w tym momencie ani w ogóle podczas jazdy się nie zaświeca.
    Płyny chłodniczego mam ponad połowę (sprawdzałem na zimnym silniku).
    Dzięki za wszelkie sugestie.
    Aha, dodam że ostatnio auto trochę stało tzn dokładnie tydzień.

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Sprawdź sobie płyn chłodniczy w zbiorniczku i zerknij do płynu hamulcowego,czy masz stan,w jednym i drugim.Ja obstawiam płyn chłodniczy.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • mrfazi
        • 2010
        • 3103
        • Superb III (3V3)
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        no i dobrze by było zrobić diagnostykę VAG-iem

        Komentarz

        • paulob1
          Rider
          • 2008
          • 470
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          mrfazi, co masz konkretnie na myśli?
          Wykonałem wszystkie diagnozy podstawowe(czytanie błędów) wszystkich modułów oraz test elementów wykonawczych zegarów(lampki, kontrolki, wskazówki od zera do max i stop przy połowie skali. Test obydwu piszczyków.Żadnych usterek.

          Komentarz

          • mrfazi
            • 2010
            • 3103
            • Superb III (3V3)
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #6
            myślałem o diagnostyce szafy, skoro brak jest błędów to pozostaje czekać chyba aż się coś wysypie (uszkodzi na amen), a te "piknięcia" zawsze są trzy ?

            Komentarz

            • paulob1
              Rider
              • 2008
              • 470
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Dokładnie pikpikpik, pikpikpik,pikpikpik, sekunda ciszy i to samo tylko po 4 piknięcia. Potem cisza.

              [ Dodano: Pią 08 Paź, 10 18:01 ]
              Dodam iż miałem wtedy autko tydzień w bezruchu i po odpaleniu włączyłem tylną szybę ogrzewaną i światła. Tuż po odpaleniu pikało wg powyższego schematu, potem 2gi raz to samo po zatrzymaniu się na światłach i jeszcze raz po około 15 minutach jazdy tuż po wyrzuceniu na luz gdy obroty spadły do 800rpm. Dociągnąłem klemy na aku tak dla spokojności, dziś się przejechałem nią jakieś 12 minut i był spokój.

              Komentarz

              • rogoz
                Rider
                • 2006
                • 397

                #8
                Identyczne objawy występowały u mnie, szczególnie po spadkach napięcia po włączeniu prądożernego odbiornika prądu, np. elektrycznych szyb.
                Problem ustąpił po oczyszczeniu z nalotu bezpieczników wysokoprądowych - w obudowie akumulatora.

                Komentarz

                Pracuję...