Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyciek płynu hamulcowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wyciek płynu hamulcowego

    Witam
    Jak w temacie posiadam wyciek płynu hamulcowego z łączenia przewodów w mojej octavce I z 2003r. Pytanie brzmi czy muszę wymienić tylko ten gumowy wężyk, czy razem z metalowym przewodem prowadzącym do zacisków? Dodam że metalowy przewód nie jest skorodowany.
    Dla lepszego zrozumienia załączam zdjęciem z miejscem wycieku.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    252096028_458005182350130_3066859394882416589_n.jpg

  • #2
    Zamieszczone przez mateo.s Zobacz wpis
    Pytanie brzmi czy muszę wymienić tylko ten gumowy wężyk, czy razem z metalowym przewodem prowadzącym do zacisków? Dodam że metalowy przewód nie jest skorodowany.
    Na twoje pytanie trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Wymiany może wymagać zarówno metalowy jak i gumowy przewód. Ten drugi na zdjęciu wygląda jakby był zaciskany jakimś ściskiem... Coś było robione przy układzie hamulcowym...?

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez BASTIAN001 Zobacz wpis
      Ten drugi na zdjęciu wygląda jakby był zaciskany jakimś ściskiem... Coś było robione przy układzie hamulcowym...?
      Jakiś kowal przy naprawie ścisnął go szczypcami zaciskowymi i sie rozwarstwił - stąd wyciek.
      Do wymiany.

      Do sprawdzenia też łączenie elastycznego z metalowym.

      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz


      • #4
        Ja po moich bojach ze swapem na 312 z przodu i 280 z tyłu. Przygotowałbym się też na wymianę sztywnych. Na 90% zostało ruszone łączenie i puszcza.
        Ten tekst jest pierwszą próbą nawiązania kontaktu z istotami rozumnymi

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Guzon Zobacz wpis
          Ja po moich bojach ze swapem na 312 z przodu i 280 z tyłu.
          jest różnica w hamowaniu?

          ...Moje Cappuccino MPi...

          jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
          sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis
            jest różnica w hamowaniu?
            Masakryczna. W szczególności, gdy auto zapakowane tobołami po dach z 3 chłopa na pokładzie. Ja poszedłem krok dalej i zamiast zacisku z octavia rs założyłem ATE57 z Passat b5/a6c5 że stalowym oplotem a na tył zacisk z t5 na adapterze pod 280
            Co jest fajne, staje dęba i naprawdę czuć, że tył hamuje i nie unosi go podczas hamowania
            Ten tekst jest pierwszą próbą nawiązania kontaktu z istotami rozumnymi

            Komentarz


            • #7

              Zamieszczone przez Guzon Zobacz wpis
              Ja poszedłem krok dalej i zamiast zacisku z octavia rs założyłem ATE57 z Passat b5/a6c5 że stalowym oplotem a na tył zacisk z t5 na adapterze pod 280

              Dużo z tym roboty?
              Jakie koszty?
              Pompa ABS którą mam ogarnie taką zmianę??

              ...Moje Cappuccino MPi...

              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Przemek_i Zobacz wpis



                Dużo z tym roboty?
                Jakie koszty?
                Pompa ABS którą mam ogarnie taką zmianę??
                Nie.
                Zaciski z jarzma i są tańsze niż oryginalnie od Octavii rs a tłoczek nieporównywalnie większy. Wszystko p&p prócz tyłu, gdzie potrzeba adapterów pod zacisk z t5 oraz dzielonych przewodów na wahaczu. U mnie były zaciskane sztywny z gumowym. I te zakupiłem z seata Leona. A i jeżeli masz 280 z przodu, to potrzeba też zwrotnice z odkrecanym jarzmem. Przewody w oplocie mam "z metra" i kosztowały ułamek ceny gotowych NP. HELL
                Mnie razem wyszło chyba 1400 zł.
                Pompę chciałem zmienić na mocniejszą, ale na forum golfa i seata odradzano, gdyż mocniejsze np popularne z t4 czy t5 działają zbyt zerojedynkowo. A tutaj jest cały czas kontrola nad siłą hamowania.
                ​​​​​​
                Ten tekst jest pierwszą próbą nawiązania kontaktu z istotami rozumnymi

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X