Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Uszkodzony silnik- co dalej mozna zrobic ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Uszkodzony silnik- co dalej mozna zrobic ?

    Witam, pech chcial, ze moja Octavia 1 z 2004 z przebiegiem 206 k wałem korbowym przebija obudowe silnika niszcząc przy tym miske olejowa. Pytanie- czy mozna to to jeszcze sprzedac za jakies rozsadne pieniadze? Czy ktos kiedys probowal cos takiego reanimować ? Nie jestem mechanikiem, wiec trudno oszacowac mi koszta takiej operacji...

  • #2
    Może napisz jeszcze jaki to silnik. Zajrzałem do profilu ale tam nic nie masz napisane o Twojej Octavii.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      • Auto: Octavia I (1U2)
      • Octavia I: ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      Komentarz


      • #4
        No to jeszcze może być pomocna informacja gdzie chciałbyś to robić? W Norwegii czy w Polsce.
        Ja też nie jestem mechanikiem ale gdyby to była moja Octavia i buda oraz inne rzeczy, takie jak np. zawieszenie są OK, i gdybym był z tego auta zadowolony to bym szukał innego silnika i go wymienił. Będzie ciężko znaleźć z takim przebiegiem jak masz teraz ale może coś się trafi. Ja mam AXR. Montowany też w O1. Takiego Ci polecam.
        Aspekty techniczne może Ci opisze ktoś kto to robił.
        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

        Komentarz


        • #5
          W Polsce ewentualna wymiana, auto jest wlasnie tu.

          Komentarz


          • #6
            A w jakim rejonie Polski? Tak mniej więcej? Może Śląsk?
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka