Zamieszczone przez yunior81
Wtryskiwacze są fakt trochę słyszalne (ale z zewnątrz) ale na luzie (znaczy na biegu jałowym). Jak jedziesz to praktycznie bez różnicy.
Spalanie w Łodzi mam 9-10 l. LPG na 100 km. Paradoksalnie zimą pali mi mniej gazu w mieście (no bo dłużej pracuje na benzynie). Jeżdżąc cały czas po mieście zimą dodatkowo wychodzi tak gdzieś 1,2-1,4 l Pb/100 km, a w pozostałe pory roku ok. 0,7 l Pb/100km.
Na trasie zużycie mam od 8 (na prawdę bardzo spokojna jazda) do 13-14 (autostrada z prędkościami 160-180 km/h)
WYniki te dotyczą Golfa, bo w Skodzie założyłem niecałe dwa tygodnie temu i jeszcze niewiele wiem (ale nie sądzę, że będą różnice). Jedynie butlę mam większą w skodzie. W Golfie butla w kole ma 47 litrów (wchodzi od 38 do 40 litrów). W Skodzie chciałem większą i włożyli mi w koło butlę 55 l (ok. 45-46 wejdzie).
Nawiązując do głównego tematu wątku (świece) to na razie nic nie wymieniałem. Zresztą w Golfie zakładałem gaz przy 40 tys. km, teraz mam ponad 80 tys. i cały czas mam te świece z jakimi wyjechałem z salonu. Wiem, że może to trochę długo, ale przy okazji wymiany rozrządu na pewno wymienię
Ogólnie to uważam, że te silniki 1.6 MPI by VAG to chyba jedne z nielicznych obecnie produkowanych silników, które bez problemu jeżdżą na gazie
Komentarz