po podlaczeniu egr nie ma buta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • waldw
    Classic
    • 2011
    • 2

    po podlaczeniu egr nie ma buta

    a teraz sprawdź kompa programem anty wirusowym co do listu to musiałbys wysłać do wszystkich kierowców na świecie wybić polityków i rząd w polsce co do jednego niestety nie ma tak wielkiego samolotu który by w tym pomógł

    Don Kichot i Sancho Pansa z innymi nie dadzą temu rady popatrz na BP i zatoke meksykańska nawet zadyszki nie dostali po wypłacie kar i odszkodowań
  • tabaka
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    po podlaczeniu egr nie ma buta

    witam
    to moj pierwszy post wiec prosze nie wyklinac

    mialem dziurawa rure od intercoolera - zostala zaklejona
    egr byl zaslepiony
    po zalepienieniu rury zlapal buta lecz dymi na czarno
    po podlaczeniu egru jest tak jakby rura nie byla zaklejona - gorszy but o wiele
    ogolnie samochod jedzie do 160km i spada gwaltownie moc
    jakies rady ma ktos jakis pomysl co to moze byc ???
    samochod kupilem juz z zaklejonym egrem (a raczej z wsadzona sruba do rurki ktora idzie do egru) teoretycznie wlaczal sie w stan serwisu po regeneracji turbiny a jaka prawda nie mam pojecia prosze wiec o jakias rade
    Octavia I 2000r L&K 1.9TDI

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      witaj kolego . podłoncz pod vag-a i zobacz jakie czy sa błedy i wejdz w wartosci mierzone w blok 3 i zobacz jakie tam sa warosci w polu 2i3 powiny byc wartosci do siebie zborzone a w 4 polu wusterowanie zaworu powino byc o ile pamientam miedzy 40%a 60% a gdzie dokładnie była ta sruba wmetalowej rurce czy w wzyku sterujacym egr naj prawdo podobnie egr jest otwarty i zanirza oczyt przepływomierza . tak wnioskuje po twoim opisie .a naj lepiej by było jak bys zrobił logi dynamiczne z bloku 3 i11.
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • tabaka
        Classic
        • 2010
        • 5

        #4
        no to juz wiem ... egr wywalony macie jakies sprawdzone zrodlo ?? bo kupic za 500zł na allegro nie ma sensu raczej nowego
        Octavia I 2000r L&K 1.9TDI

        Komentarz

        • kosmo111
          Classic
          • 2008
          • 38

          #5
          a tak wogóle to po co ci ten egr? jesteś ekologiem czy coś? lepiej jeździć z zaślepionym

          Komentarz

          • songohou
            Drive
            • 2010
            • 43

            #6
            kosmo111 u nas w AGR jest spox z EGR-em, ale u tabaka jeszcze należy vagiem podłubać...
            http://www.majkadesign.pl/

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              a dlaczego podejrzewasz ze sam egr jest uszkodzony .mozesz miec jeszcze uszkodzony elektro zawór sterujacy egr-em (n 18) ze ta sruba była w rurce doprowadzajacej spaliny .a co do do tego czy egr to tylko ekologia tonie tylko bo wpływa posrednio na złurzcie paliwa zaslepiajac go minimalnie wzrosnie.
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • songohou
                Drive
                • 2010
                • 43

                #8
                Wzrośnie ewentualnie minimalnie, a co do zasadności polecam kilka topików ze zdjęciami dolotu na tym forum....
                http://www.majkadesign.pl/

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  wiem jak wyglondaja doloty w tdi ze sprawnym egr-em nie jeden juz czysciłem .a tak szczerze co jaki przebiek czyscisz ten dolot jesli masz sprawny egr lub po jakim przebiegu go u siebie wyczysciłes .a sprubuj go zaslepic w silniku avf to bedziesz miał irytujaca lapke na desce
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • songohou
                    Drive
                    • 2010
                    • 43

                    #10
                    20kkm temu wymieniony EGR + czyszczenie (wtedy na budzie było 369kkm przebiegu), przy przebiegu 378kkm notlauf - winne uszkodzone przewody podciśnienia oraz luźny króciec w pompie vaccum, przy okazji wgląd w dolot i czyszczenie. Przy przebiegu 380kkm uwalony alternator, aby się do niego dostać rozbiórka rur od IC i przy okazji wgląd w dolot... decyzja o odcięciu... A co do denerwującej lampki 5 postów wyżej napisałem...
                    http://www.majkadesign.pl/

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      no widzisz do tych 369kkm raczej nik tego nie czyscił i auto jeździło i po czysczeniu nie cyło jakies drastycznej różnicy .ja wychodze załorzenia ze jak to ktos wymyslił i jest w tym silniku to czemuś to służy i powino działac , jak by było nie potrzebne to by tego nie stosowali .a jesli chcesz miec całkiem czysty dolot to pozbadz sie jeszcze odmy .ale skonczy te nasze wywody bo oboje mamy swoje racie za i przeciw i zasmiecimy tylko wątek. pozdro
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • tabaka
                        Classic
                        • 2010
                        • 5

                        #12
                        zgadzam sie ze wplywa na spalanie i niby nie potrzebny ale
                        jak dmuchalem w egr od gory w ta rurke ktora byla zaslepiona nie rusza sie ten "pipek" za przepustnica i sobie syczy non stop - nie zalacza po prostu turbiny ale nie dymi
                        i tak kombinuje ze jakby to zaczzelo dzialac to zadymi dopiero przy 1.800 obrotach i ni ebedzie widac dymienia - a dymi na czarno ...
                        a ten n18 od czego jest tak wogole i jak wyglada ?

                        [ Dodano: Wto 12 Paź, 10 22:48 ]
                        a juz widze jak wyglada ale on jest raczej dobry bo jak sie zaslepi to turbina sie zalacza przeciez ... znajomy mechanik powiedzial ze w egrze sa jakies nieszczelnosci najpewniej bo mozna w niego dmuchac i ciagnac dowoli - jakby byl non stop zaworek otwarty - i sie zablokowal - dobrze mysle ??? a moze da sie ten "pipek" jakos wymienic sam zeby dzialal jak trzeba
                        Octavia I 2000r L&K 1.9TDI

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          to tak zacznijmy od poczatku :egr działa na podćisnienie i dopiro po zciagnieciu powietrza powinien sie podnosic ten grzybek za klapą gaszenia .jesli możesz zaciagnąc powietrze i grzybek sie nie rusza to znak ze membrana w srodku jest walnienta .zaslepienie wężyka nie powino miec wpływu na sterowanie turbiny no chyba ze n18 jest tak rozwalony ze jest całkiem otwarty i zciaga tyle powietrza ile wlezie przez uszkodzona mebrane ze nie wystarczy na wysterowanie turbo.ach egr tylko działa na biegu jałowym i przy stałych obrotach . n18 to elektro zawór sterujacy egr bodajrze ten z białom główka ale najprosciej jak polecisz po weżykach to go znajdziesz.jesli ta membrana w egr- erz jest padnieta to musisz wymienic całosc. masz moze vag-a

                          [ Dodano: Sro 13 Paź, 10 00:21 ]
                          napisz co ci sie udało zdziałac jesli bedziesz miał dalej problem to postaram ci sie jeszcze pomuc to ogarnoąc
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • tabaka
                            Classic
                            • 2010
                            • 5

                            #14
                            jeszcze powiedz mi bo mam waga jak zrobic ten pomiar na kanale 3 ? bo klikam klikam i nie wiem gdzie to wyklikac do tego jest jakis oddzielny programik czy vagiem zwyklym mozna ?
                            Octavia I 2000r L&K 1.9TDI

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299803 tu masz linka do kolegów z vw maja wszystko ładnie i prosto opisane pozdro
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              Pracuję...