blind_walker, nie to nie ja
[O1] LPG i filtr par paliwa
Zwiń
X
-
[O1] LPG i filtr par paliwa
Witam.
Mam pytanie odnośnie tematu. Otóż 18 miesiecy załozyłem do autka (Octa1 1.6AEE) sekwencyjną instalacje LPG opartą o komputer STAG4. Prawie wszystko działa normalnie, no właśnie prawie. Otóz zdarza się czasem że silnik na wolnych obrotach (po nagrzaniu się) nagle przygasa, obrotomierz zaczyna oscylowac na wskazaniach 500-1500 obrotów, potrafi czasem zgasnać. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wszystko jest OK. Gazownicy (zakład ma 15lat) sprawdzali i niby wszystko działa tak jak powinno. Auto miało 19tys km kiedy zakładałem instalacje, teraz ma 32tys. Nie miałem problemów z falowaniem obrotów na benzynie. Przewody i świece są OK. Ostatnio zauważyłem że to zdarza się kiedy uruchamia się zawór (cykacz) pochłaniacza par paliwa. Jak zdjąłem wężyk z filtra i zatkałem palcem silnik się uspokajał. Myślę że tu jest przyczyna. Pytanie co z tym można zrobić. Czy zaślepienie przewodu wpłynie negatywnie na pracę silnika lub wyrzucanie błędów.
pozdrawiam
-
-
U mnie problem z falowaniem też trwa już dość długo.
Dziś zauważyłem, że zawór elektromagnetyczny z filtra pochłaniacza "klekocze" głośniej niż wszystkie elektrozawory gazowe razem wzięte. Do tej pory niczego takiego nie było.
1) Kiedy i jak powinien włączać się wspomniany elektrozawór?
2) Czy zła jego praca mogła spowodować "wyrzyganie" oleju spod uszczelki pokrywy silnika(klawiatury) i okolic ?
Komentarz
-
Komentarz