[O1] LPG i filtr par paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • raffaluus
    Drive
    • 2012
    • 40

    [O1] LPG i filtr par paliwa

    blind_walker, nie to nie ja
  • kobras
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    [O1] LPG i filtr par paliwa

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie tematu. Otóż 18 miesiecy załozyłem do autka (Octa1 1.6AEE) sekwencyjną instalacje LPG opartą o komputer STAG4. Prawie wszystko działa normalnie, no właśnie prawie. Otóz zdarza się czasem że silnik na wolnych obrotach (po nagrzaniu się) nagle przygasa, obrotomierz zaczyna oscylowac na wskazaniach 500-1500 obrotów, potrafi czasem zgasnać. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu wszystko jest OK. Gazownicy (zakład ma 15lat) sprawdzali i niby wszystko działa tak jak powinno. Auto miało 19tys km kiedy zakładałem instalacje, teraz ma 32tys. Nie miałem problemów z falowaniem obrotów na benzynie. Przewody i świece są OK. Ostatnio zauważyłem że to zdarza się kiedy uruchamia się zawór (cykacz) pochłaniacza par paliwa. Jak zdjąłem wężyk z filtra i zatkałem palcem silnik się uspokajał. Myślę że tu jest przyczyna. Pytanie co z tym można zrobić. Czy zaślepienie przewodu wpłynie negatywnie na pracę silnika lub wyrzucanie błędów.

    pozdrawiam

    Komentarz

    • konfucjusz
      Classic
      • 2010
      • 13

      #3
      U mnie problem z falowaniem też trwa już dość długo.
      Dziś zauważyłem, że zawór elektromagnetyczny z filtra pochłaniacza "klekocze" głośniej niż wszystkie elektrozawory gazowe razem wzięte. Do tej pory niczego takiego nie było.
      1) Kiedy i jak powinien włączać się wspomniany elektrozawór?
      2) Czy zła jego praca mogła spowodować "wyrzyganie" oleju spod uszczelki pokrywy silnika(klawiatury) i okolic ?

      Komentarz

      Pracuję...