Witam
Od pewnego czasu zauważyłem ubytki płynu chłodniczego (najprawdopodobniej wyrzuca go przez zbiornik wyrównawczy). Wiem że to jeden z symptomów uszkodzenia uszczelki pod głowicą, lecz ubytki/wyrzucanie płynu zauważyłem zaraz po wymianie rozrządu (wcześniej również regularnie zaglądałem pod maskę i płyn zawsze był). Moje pytanie jest takie czy może to być spowodowane wadliwa wymiana rozrządu lub któregoś z jego elementów, czy to po prostu zwykły zbieg okoliczności. Wolę zapytać wcześniej zanim zacznę rwać głowicę. Silnik to prawilne 1.9 TDI ASV o mocy 110km. Auto odpala normalnie, oraz się nie grzeje (tydzień temu zrobiona trasa do Włoch i z powrotem). Rozrząd robiony pod koniec lipca. Dodam jeszcze że zrobiłem test na obecność CO2 w układzie chłodzenia, i nie wykazało obecności spalin w układzie.
Pozdrawiam
Od pewnego czasu zauważyłem ubytki płynu chłodniczego (najprawdopodobniej wyrzuca go przez zbiornik wyrównawczy). Wiem że to jeden z symptomów uszkodzenia uszczelki pod głowicą, lecz ubytki/wyrzucanie płynu zauważyłem zaraz po wymianie rozrządu (wcześniej również regularnie zaglądałem pod maskę i płyn zawsze był). Moje pytanie jest takie czy może to być spowodowane wadliwa wymiana rozrządu lub któregoś z jego elementów, czy to po prostu zwykły zbieg okoliczności. Wolę zapytać wcześniej zanim zacznę rwać głowicę. Silnik to prawilne 1.9 TDI ASV o mocy 110km. Auto odpala normalnie, oraz się nie grzeje (tydzień temu zrobiona trasa do Włoch i z powrotem). Rozrząd robiony pod koniec lipca. Dodam jeszcze że zrobiłem test na obecność CO2 w układzie chłodzenia, i nie wykazało obecności spalin w układzie.
Pozdrawiam
Komentarz