brak mocy w 1.9 TDI ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kxk
    Classic
    • 2007
    • 10

    brak mocy w 1.9 TDI ?

    I ja dołączam do klubu miłośników strzałów i zawieszenia się streama. Dzisiaj mało żonka mi nie zemdlała, jak walneło w glośnikach. Po tym radio przestało reagować na cokolwiek, czujnik cofania też wysiadł. Na dodatek w głośnikach pojawiło się rytmiczne ciche cykanie, które ustawało przy wyłączeniu zapłonu. Po ok. godzinie wszystko wróciło do normy poza "zawieszającym" się głośnikiem w prawych drzwiach, tweeter działa a bas jak chce. W tym przypadku panowie z ASO będą mieli nad czym dumać. niebawem przegląd i już szykuje liste usterek włącznie z przetarciami od uszczelek, ale to inny wątek.
    Czy ktoś z kolegów sprawę strzelających streamów rozwiązał do końca z ASO :?:

    pzdr
  • Doris
    Drive
    • 2006
    • 58

    #2
    brak mocy w 1.9 TDI ?

    witam wszystkich klubowiczów! Jestem nowy na forum i od razu walę do Was z problemem, a mianowicie moja octavka 1,9 TDI 110 km czasami traci moc, tzn nie chce się wkrecic na obroty powyzej2,5 - 3 tys obrotów, normalnie gaz do dechy a ona w miejscu, jest to straszne na drodze, ale wystarczyło ja zgasic na 2 sekundy i dalej było wszystko ok, co to mogło się z nią dziac?? miałem taki przypadek ostatnio w wielki piatek i od tamtego razu przejechałem ok. 200 km i nie powtórzyło się to już, ale chciałbym wyeliminować ta ustarke na zawsse, co robic i gdzie?? pozdrawiam wszystkich skodziarzy.

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      już na forum...
      1.zawór N75
      2.przepływomierz
      3.zapieczone kierownice spalin
      To są 3 problemy które wystepują w TDI najczęściej. Rada: Podłączyć samochód pod kompa i zobaczyć jakie są błędy.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Doris
        Drive
        • 2006
        • 58

        #4
        był podłaczany i nic nie wyszło, może dlatego ze akurat wtedy ładnie się zbierał, moze gdyby go podłączyc w tym czsie co nie ma mocy to cos by wyszło?

        Komentarz

        • Krzych
          Rider
          • 2005
          • 671

          #5
          Zamieszczone przez Doris
          był podłaczany i nic nie wyszło,
          jeśli taka sytuacja miała miejsce to w sterowniku jest na 100% zarejestrowany błąd.
          Temat wałkowany wielokrotnie, szukaj "notlauf"
          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
          www.chiptuning.katowice.pl
          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez Doris
            moze gdyby go podłączyc w tym czsie co nie ma mocy to cos by wyszło?
            tak będzie najlepiej , zrób to co napisał wyżej Krzych,
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • Doris
              Drive
              • 2006
              • 58

              #7
              tylko gdzie jest dobrze podjechac na kompa? bo do ASO nie chcę!!

              Komentarz

              • lyzy 110
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2004
                • 237

                #8
                Zamieszczone przez Doris
                tylko gdzie jest dobrze podjechac na kompa? bo do ASO nie chcę!!
                Matko Boska :shock: tyle razy było już na forum wystrarczy poszukac masz pod nosem Masters'a i nic więcej w tym temacie
                była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  lyzy 110,
                  Zamieszczone przez lyzy 110
                  Matko Boska
                  tak słucham?
                  Doris, Masters zbada Ci dokładnie co jest grane ,ceny Ci nie powiem. Wyżej masz banner Master Tuning. Pzdr
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • vanguard
                    Classic
                    • 2006
                    • 26

                    #10
                    @doris
                    kiedyś miałem podobnie w Focusie 1,8 tdci, okazało się że nawalił intercooler i skończyło się na wymianie (zreszta przy przebiegu ok 20kkm, jednak ford g... wort :diabelski_usmiech: ), to moze to sprawdź

                    @all
                    tez nowy na forum, siema

                    edit
                    no a teraz moją datę, 'dołączył dnia', to sie nie moze dobrze skończyć :jaja

                    Komentarz

                    • Ziomal
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 5841
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      vanguard, w TDI nie padają IC a jak tak to baaardzo rzadko :wink: Widzę drugi AXR na forum
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz

                      • Purchawa
                        Admin
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 8007

                        #12
                        Jezeli traci moc, a nie ma bledu moze to byc przeplywka.

                        Jednak najlepiej jakby wypowiedzial sie fachowiec, czyli innymi slowy podjedz do Mastersa po diagnoze.
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz

                        • Doris
                          Drive
                          • 2006
                          • 58

                          #13
                          Byłem dziś w autobodex w Pruszkowie i wyszedł błąd coś z ciśnieniem doładowania i mechanik powiedział że najprawdopodobniej zapieczone są kierowniczki turbiny albo jakis mieszek do wymiany, naprawiał to ktos z Was? jak tak to gdzie i ile to kosztuje????

                          Komentarz

                          • Purchawa
                            Admin
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 8007

                            #14
                            Doris, wszystko jest na forum, tylko wez sie troche przyloz i poszukaj!

                            Mieszek mozna wymienic bez problemu, tylko trzeba gdzies znalezc uzywany.
                            Chlopaki podawali na forum gdzie kupowali.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz


                            • #15
                              podepne sie pod temat: ktos moze podac nr czesci dla zaworka N75 do AHF'a? Cos nie daje rady tego w Etce odszukac....

                              Komentarz


                              • #16
                                witam, mam podobny probem - czasem swieci sie kontrolka awarii elektroniki silnika i wtedy silnik jest ewidentnie słabszy - w aso powidzieli że jest do wymiany puszka podcisnieniowa turbiny ale tego nie mozna kupic oddzielnie więc albo znajde używana albi cała turbina - miał ktos taki problem ???
                                dzieki

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  darek66, W ASO powiedzili, a oni to wywrozyli z czegos czy jak :lol:

                                  Tu na forum licza sie fakty. Numer bledu z VAG-a, bo kontrolka nie swieci sie sama dla siebie.

                                  Jaki przebieg
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    przebieg 70 tys., przeczyscili ta puszke bo była zapieczona ale wg nich nadaje sie do wymiany, numeru błędu niestety nie mam

                                    [ Dodano: Pią 09 Cze, 06 15:21 ]
                                    a jeszcze jedna sprawa - jakiś miesiąc temu w czasie jazdy wyłączyło mi się turbo (nagły spadek mocy podczas wyprzedzania), zjechałem na parking wyłączyłem samochód i po powtórnym właczeniu było ok, a ta kontrolka raz się świeciła a potwm gasła (zwykle w drodze do aso), zobaczymy czy to czyszczenie cos da

                                    [ Dodano: Sob 10 Cze, 06 21:21 ]
                                    witam ponownie (szczególnie Pana Moderatora)
                                    myslałem że problem zniknął - zastosowałem się do rad forumowiczów i wycisnąłem troche potu z mojego samochodzika, wszystko było ok (kontrolka raz sie paliła a potem zgasła - po postoju) i jak wracałem do domu (predkość 140km/h, obroty około 3500 to nagle kontrolka się zapaliła i jakby turbo zdechło - nagły spadek mocy) wyłączyłe silnik w czasie jazdy i ponownioe zapaliłe i moc powróciła ale parszywa kontrolka dalej sie pali
                                    więc chyba coś jest na rzeczy
                                    z objawów i opinii w podobnych przypadkach które znalazłem na forum wywnioskowałem że powodów może byc kilka:
                                    przepływomierz odpada bo mam nowy (orginalny) a te symptomy występowały równiez na wcześniejszym
                                    w aso npisali na rachunku "Puszka podciśnieniowa turbiny w złym stanie i klasyfikuje sie do wymiany" - GDZIE TAIE COS KUPIĆ bo aso powiedziało że tylko cała turbine moga mi wymienic a ja nie jestem aż tak zdesperowany - i może macie jakieś namiary na kogoś kto się w tym specjalizuje w krakowie i nie zedrze ze mnie ostatniej złotówki
                                    a co do numeru błędu to powiedzieli że ich sprzęt jest lepszy niż jakieś badziewie co same numery podaje i wyszło"Awaria podciśnienia"
                                    z góry dziekuje za pomoc a Panu Moderatorowi za cierpliwośc i wyrozumiałość dla nie fachowca :lol:

                                    Komentarz

                                    • djczas
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 9612

                                      #19
                                      darek66, które ASO robiło diagnoze

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratoRS
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #20
                                        darek66, To bardzo ciekawa teoria na temat, tego badziewa, bo gdzies mialem kiedys wydruk z tego ich produktu i wyskakuje ladny opis bledu i czesto ich numerek rowniez Nie ma roznicy czy VAG czy VAS bo oba obserwowalem dosc namietnie jakis czas temu na wizycie

                                        Puszka podcisnienia, to takie cos przy samej sprezarce i faktycznie nikt tego nie chce sprzedac osobno. Koledzy na forum w koncu gdzies kupili, wiec sa sposoby, ja nie wiem gdzie czegos takiego szukac, bo jakby co to mam druga turbine w domu, bo mi sie taka przyplatala :wink:

                                        A wiec ktore to ASO :?:
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Inter-Auto Zakopianka - ale do końa im nie wierzę bo jakiś miesiac wczesniej byłem w serwisie Bosha (Gładysek ) i powiedzieli że kontrolka się świeci bo jest uszkodzony czujnik temperatury silnika - ale to znowu nie powinno powodować spadku mocy - więc sam nie wiem ale jednak poszukam tej puszki

                                          [ Dodano: Nie 11 Cze, 06 18:05 ]
                                          niestety dzis się to draństwo powtórzyło - 4 bieg i nagły spadek mocy - wyłączenie i włączenie silnika likwiduje problem ale do nastepnego razu
                                          dzwoniłem do Turbo-Tec w jaworznie i miły pan powiedział że może zawór albo puszka ale nie ma problemu bo jedno i drugie kosztuje 500 PLN - moim skromnym zdaniem to troche drogo - gdzieś na forum widziałem że zawór N cośtam kosztuje 80 zł
                                          znacie kogoś w krakowie od takich spraw (rozsądnego cenowo oczywiscie)???

                                          Komentarz

                                          • djczas
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 9612

                                            #22
                                            darek66, jesli chodzi o sprężarki dobry zakład jest w Mielcu
                                            a co do ASO Inter Auto Zakopianka to jest jedno z lepszych w krakowie mechanicy połowa z kocmyrzowskiej. Uszkodzenie czujnika temperatury może w skrajnych przypadkach powodować przejscie w stan awaryjny silnika będe we wtorek w kraku wiec możemy sie spotkac i zobaczyć VAGiem co sie dzieje i podjechać na kocmyżowską i tam pogadać co i jak. Jesli chodzi o mieszek podciśniena zapytam znajomego czy coś takiego ma lub mógłby mieć

                                            Komentarz

                                            • misiu
                                              Classic
                                              • 2008
                                              • 2

                                              #23
                                              witam ja też jestem tu nowy i mam problem z mieszkiem mam znajomego w aso i po podłączeniu powiedział że mieszek ,jego membrana nie trzyma cisnienia trzeba wymienić mieszek a to jest dostępne razem z turbiną ale próbuje załatwić sam mieszek
                                              misiu Sosnowiec

                                              Komentarz

                                              • bck
                                                Drive
                                                • 2008
                                                • 59

                                                #24
                                                Oczywiście mam ten sam problem. Kupiłem auto kilka dni temu od żony znajomego, po próbie bardziej dynamicznej jazdy okazało się, że pomiędzy 2 a 3 tys obrotów jest muł, jak przytrzymam gaz to powyzej 3 idzie w miare dobrze. Samochód podłączony do komputera nie wskazuje żadnych błędów, nie świeci się też żadna kontrolka (ani w czasie postoju, ani w czasie jazdy). Problem występuje na ciepłym silniku. Wyłączenie i włączenie silnika nie poprawia sytuacji.

                                                Dwóch polecanych przez ludzi mechaników w moim mieście wskazało na potrzebę regeneracji turbiny. Przebieg samochodu: 130 tys; rocznik: 2002. Czy z doświadczeń kolegów z forum faktycznie potrzebna jest regeneracja? Czy może mimo wieluset kilometrów do przejechania, warto kulnąć się do słynnego Dobrego Grzesia?

                                                Pozdrawiam, Mariusz.

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #25
                                                  Jaki silnik, oznaczenie fabryczne AGR, ALH, AHF, ASV, ASZ??

                                                  Regenerowac to mozna zawsze, nawet nowa turbine, jak powod mula nie bedzie w tym :diabelski_usmiech
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...