trzeba wiedzieć gdzie szukać ... to wszystko
) czym bardziej dmucha odmą tym to świadczy o gorszej kondycji silnika (zużytych pierścieniach itp) poprostu odmą ma iść to co ucieka z cylindra przez pierscienie do komory korbowo tłokowej....jesli wali tamtędy spalinami a tym bardziej olejem to jest nieciekawie. zresztą żeby to zbadać wystarczy na pracującym silniku odkręcic korek wlewu oleju tam tez nie moze byc za duzego podmuchu.
nie ma różnicy czy spojzysz pod bagnet czy pod korek wlewu oleju czy w odme bo to ta sama komora
chlapac olejem bedzie pod korkiem (chociaz nie zawsze - jak jest osłona na wałku nie powinno) ale przez odme nie moze, jesli tak to znaczy ze olej "wydmuchuje" , i odma jest po to żeby nie wytwarzało sie cisnienie w komorze korbowo tłokowej wywołanej uciekaniem kompresji z cylindrów jest podłaczona do kolektora ssącego tylko i wyłącznie ze względów ekologicznych (inaczej puszczała by na zewnątrz)
)
)
Komentarz