[Inne] problem z obrotami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maretzki
    Classic
    • 2010
    • 13

    [Inne] problem z obrotami

    A mi się wydaje, że to bardzo dobry sposób na powiększenie bazy danych osobowych i tak naprawdę to tyle.

    Co to za kontrola jest za 1 PLN. :roll:
    A bazy danych są zdaje się dosyć drogie......
  • jalalewale
    Classic
    • 2009
    • 36

    #2
    [Inne] problem z obrotami

    Witam,

    zaobserwowałem ostatnio w mojej skodzie 1.6 TDI CR dziwne zjawisko nie równych obrotów. Czasami samochód po krótkiej jeżdzie wchodzi na 1000 obrotów i chodzi jak traktor. Dopiero przygazówka powoduje że obroty spadają do 870/900 obrotów i samochód chodzi jak należy na biegu jałowym. Ostatnio niestety nawet przy obrotach rzędu 870 obrotów na postoju sytuacja się powtarza i silnik chodzi jak w traktorze i całym autem delikatnie trzęsie.

    Nie wiecie co to może być. Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu wszystko jest ok. ale wystarczy przygazować i znowu to samo. Byłem wczoraj na serwisie i błedów żadnych komputer nie wskazał.

    Będę bardzo wdzięczny za radę.

    POzdrawiam

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      a to nie dpf czasami :?

      Komentarz

      • klose
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        mam taki sam problem bylem dzis w serwisie.nic mi nie pomogli i kazali jezdzic.komputer nic nie pokazal.mi pokazuje prawie caly czas 1000 obrotow.zadko kiedy spadaja.inna sprawa auto pali 8 litrow wiec jak na ten silnik to duzo..naprawiles juz swoj??
        klose

        Komentarz

        • Subaru
          Rider
          • 2005
          • 640

          #5
          Zamieszczone przez klose
          mam taki sam problem bylem dzis w serwisie.nic mi nie pomogli i kazali jezdzic
          Prawda jest taka że w wielu serwisach podpinają pod kompa i jak im wyświetli co naprawić to naprawiają a jak nic nie wyświetli to najlepiej powiedzieć że tak ma być...

          Nie macie problemów z temperaturą podczas jazdy? Dogrzewa się Wam silnik?
          Koniki są po to by je karmić

          Komentarz

          • Luk@s
            Ambiente
            • 2010
            • 212

            #6
            na 90% włącza się dopalanie DPF - jeździsz po krótkich trasach, to nie masz gdzie wypalić ustrojstwa to od czasu do czasu sam to wymusza.
            service by Auto Tar

            Komentarz

            • klose
              Classic
              • 2011
              • 6

              #7
              napisałes od czasu do czasu... ja mam tak cały czas zadko kiedy obroty spadaja na 750..odebrałem wczoraj auto z serwisiu powiedzileli ze tak ma byc ze to jest dobrze.sprawdzalem w inym 1.6 tdi obroty sa ok 800..
              klose

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Na oko to ja mam 750-800 jak silnik jest cieply. Teraz rano trzyma 1000-1050.

                Tylko do startu podnosi obroty na 900 - mowa o DSG.

                Mi tez pali ponad 8l w miescie i mniej nie bedzie, bo po pierwsze to automat, a po drugie AHF palil tyle samo przy tej samej mocy, wiec lepiej byc nie moze. Do tego przykladowo 60km dziennie, z czego z 15 uruchomien silnika w tym postoje od 15minut do kilku godzin :idea:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • klose
                  Classic
                  • 2011
                  • 6

                  #9
                  ja mam zwykla skrzynie...musze go przegonic na trasie podobno to moze pomoc co do tych obrotów
                  klose

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Jak byles w serwisie, to przeciez w kazdej chwili mozna sprawdzic stopien zapelnienia DPF i odniesc sie do tego.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • klose
                      Classic
                      • 2011
                      • 6

                      #11
                      nie wiem nic mi o tym nie mowili. podobno wszystkie parametry sa ok. auto ma przejechane 28 tys..i nie wiem jak bylo wczesniej auto bylo kupione uszkodzone

                      [ Dodano: Pią 21 Paź, 11 12:44 ]
                      dzisiaj rano nie mogłem zapalic samochodu.przy pierwszym kreceniu zaskoczył obroty były ok. 800..po 5 sekundach zgasł. potem krecilem go jeszcze z 10 razy w koncu zapalił.obroty 800 dopoki sie nie rozgrzał.teraz znowu caly czas 1000..auto stało w cieplym garazu..nie mam pojecia co zrobic..

                      [ Dodano: Pią 21 Paź, 11 18:14 ]
                      dzis wymienilem wtryskie z drugiego 1.6 tdi myslalem ze to cos pomoze..... jest doslownie to samo.. zapalam i auto gasnie nie wazne czy ciepły czy zimny..obroty bez zmian raz 700 raz 1000.. czy mogłby mi ktos polecic jakis servis skody gdzie sie choc troche znaja i usuna ta usterke??bo ja nie mam juz pomysłow..mieszkam w warszawie.

                      [ Dodano: Pią 21 Paź, 11 18:46 ]
                      dodam jeszcze ze przepustnica jest nowa i wlasciwie zaadoptowana

                      [ Dodano: Sob 05 Lis, 11 16:11 ]
                      witam. auto wrociło z kolejnego serwisu..problem gasniecia auta został usuniety.okazało sie ze byl zalamany wezyk dochodacy do filtra paliwa..problem z obrotami mialbyc prtzez to i chwilowo bylo dobrze...jezeli chodzi o zalewanie dpfu to napewno nie jest to.dzis jezdzilem inym 1.6. tam obroty pozostaja ok 2 sek przy 950 i zaraz spadajanigdy nie rosna.u mnie gdy zapalam cieple auto na poczatku jest ok a po 10 sekundach trzyma 1000 obrotow.czasami spadnie podczas jazdy na jakies 5 min a potem znowu wskakuje na 1000. spalanie na komputerze 9 litrow i w praktyce tez podobnie paliprzy normalnej jezdzie.... innym słowem auto chodzi tak jakby bylo caly czas na ssaniu..czy jest mi ktos w stanie cos doradzic lub podpowiedziec gdzie sie udac?
                      klose

                      Komentarz

                      Pracuję...