[Inne] Prosba o analize logow z 1.9 TDI PD AJM 115KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michonas
    Ambiente
    • 2008
    • 100
    • Ford
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    [Inne] Prosba o analize logow z 1.9 TDI PD AJM 115KM

    No to część forum odetchnęła z ulgą :lol:
    O1 ASV+ by MR Motors - sprzedana
    O2 BXE jeszcze seria
    Perfectservice by DGW
  • wofek
    Drive
    • 2007
    • 59

    #2
    [Inne] Prosba o analize logow z 1.9 TDI PD AJM 115KM

    Czesc,

    Ponizej zamieszczam logi z mojego nowego nabytku (VW Bora 1.9TDI AJM 115KM 4motion).

    Zrobilem sporo roznych logow. Na poczatek zamieszczam grupy 3, 8 i 11 (3 bieg i gaz w podlodze). Dlaczego je zrobilem to fakt, iz auto niezbyt rownomiernie rozwija moc w porowananiu z moja O1 110KM AHF.

    Co o tym myslicie? (nie bede komentowac zeby nie sugerowac)



    Uploaded with ImageShack.us

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #3
      Turbo ładuje chwilowo ponad 1,5 bara, później jest w miarę ok.Tylko te wskazania przepływomierza jakieś dziwne..
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • Guguś
        L&K
        S_OCP Member
        • 2008
        • 1212

        #4
        A jakieś błędy wyskoczyły ??

        Czy coś jej dolega ?? :szeroki_usmiech
        __________________________________

        Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

        Komentarz

        • wofek
          Drive
          • 2007
          • 59

          #5
          Bledy zadne nie wyskakuja. Objawem jest to ze niezbyt powtarzalnie przyspiesza. Raz ma na poczatku mocno, pozniej lekki mul (jak spada doladowanie) a pozniej juz dobrze do konca. Czasem od samego poczatku do konca bardzo ladnie a czasem ma 2 takie wachniecia przy przyspieszaniu.

          Moze jest to troche szukanie dziury w calym ale przyzwyczailem sie do AHFa z O1 i tam zawsze bardzo dobrze i rownomiernie przyspieszal.

          Przeplywomierz jest praktycznie nowy (2000km) oryginalny Bosch.

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            twoim problemem sa przycinajaca sie geometria w turbinie dla tego odczuwasz te skoki mocy przy przyspieszaniu morzna to zrobic na pare sposobów .pierwszy i naj leszy jest wyjac tyrcine i wyczyscic geometrie osobiscie odaje turbine do turbiniarza bo oni to piaskuja . drugim sposobem jest rozruszac to rencznie i potem jazda z pełnym butem .mozesz to tez rozebrac sam turbine i to wyczyscic ,ale uwarzam ze naj lepszym rozwiazaniem jest wizyta u turbiniarza widze ze tez jestes z wro jesli jestes zainteresowany to za olesnica jest niejscowoc cieśle i tam jest dobry turbiniasz i ma rosadne ceny. a co do przepływki to jej nie ruszaj bo jest dobra i n75 tez poprawnie dziala
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Również jestem zdania, że to może być coś około turbiny. Na przykład sztanga. Znajomy ma Golfa z tym silnikiem i z tego co wiem, w okresie zimowym, męczą go podobne przypadłości.
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              Pracuję...