Stuk przy ruszaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Adventurer
    Classic
    • 2010
    • 7

    Stuk przy ruszaniu

    moze jeszcze w tym tyg wymienie obie sondy a dodatkowo swieczki bo nawet nie wiem w jakim sa stanie
    jeszcze jedno pytanie mam problem z pilotem centralnego zamka mianowicie przy kupnie myslalem ze bateria slaba wymienilem dzialalo moze ze 2 godziny i znow to samo po wcisnieciu przyciskow diodka mruga wiec zyje pozatym nic sie nie dzieje centralny zamek nie reaguje czego to moze byc wina?
    lupu
  • lobito
    Classic
    • 2009
    • 25

    #2
    Stuk przy ruszaniu

    Witam od niedawna mam taki objaw: podczas ruszania po dłuższym postoju słychac taki stuk. Dziś zauważyłem ze po nocnym postoju cofając auto i skręcając kołami słychać właśnie takie stuknięcie (tylko raz). Najczęściej właśnie słychać to jak ruszam i skręcam kołami jednocześnie.
    Pierwsze TDI w rodzinie

    Komentarz

    • Bialy
      Rider
      • 2009
      • 306

      #3
      A gdy jak skręcasz na postoju to też słyszysz taki stuk? Jeśli tak to na 100% będzie to łożysko amortyzatora, bo miałem to samo. Pierw zaczyna się od 1 stuku, później coraz więcej, aż w końcu jedziesz wymienić bo wali stuka strasznie :twisted:

      Komentarz

      • krisoctav
        Rider
        • 2008
        • 417

        #4
        łożyska w kole lub w kolumnie mcperson

        Komentarz

        • lobito
          Classic
          • 2009
          • 25

          #5
          Zamieszczone przez Bialy
          A gdy jak skręcasz na postoju to też słyszysz taki stuk? Jeśli tak to na 100% będzie to łożysko amortyzatora, bo miałem to samo. Pierw zaczyna się od 1 stuku, później coraz więcej, aż w końcu jedziesz wymienić bo wali stuka strasznie :twisted:
          Nie jak kręce kierownica na postoju to nie ma takiego stukania.
          Własciwie to jest jak ruszam w momencie skręcania kołami takie walnięcie dość głośne.
          Pierwsze TDI w rodzinie

          Komentarz

          • krisoctav
            Rider
            • 2008
            • 417

            #6
            proponuję sprawdzić przeguby przy skręcie występują duże siły efekt to jakby metal o metal się skręcał podnieś auto zdejmij koło i zobacz jak osłony przegubów wyglądają popękane z wychodzącym smarem to już wiesz że je masz do wymiany nie da się regenerować a cena kompletnego to chyba nie tragedia.

            Komentarz

            • lobito
              Classic
              • 2009
              • 25

              #7
              Kurna to jest takie głuche głosne walnięcie.
              Pierwsze TDI w rodzinie

              Komentarz

              • Bialy
                Rider
                • 2009
                • 306

                #8
                Jak ruszasz przy skręconych kołach, a tym bardziej jak z pedałem w podłodze i słyszysz stuk/i to będzie przegub, a jak na postoju to to co wcześniej mówiłem

                Komentarz

                • lobito
                  Classic
                  • 2009
                  • 25

                  #9
                  Sprawdziłem i to nie przeguby. Słychac to jak kręce kierownica w miejscu takie "dęk".
                  Dodatkowo słychac głuche pukanie na dziurach ale tu obstawiam sworznie wachacza??

                  [ Dodano: Nie 05 Gru, 10 16:32 ]
                  Aby zakończyć wątek napiszę że to były właśnie łożyska amortyzatora.
                  Pierwsze TDI w rodzinie

                  Komentarz

                  Pracuję...