[O1] Analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • yataman
    Classic
    • 2012
    • 37

    [O1] Analiza logów

    Zamieszczone przez serfer
    Zamieszczone przez piramida
    Zamieszczone przez rufus1777
    No i wróciłem do domu, dzięki za miłego spota, przepyszne jak zwykle kiełbaski i za możliwość przegonienia skodzinki w dobrym towarzystwie na tych prostych :diabelski_usmiech
    Do zobaczyska następnym razem
    no dobrze było
    Piramidka,pięknie brzmi i idzie twój wózek.

    Deodzięki za ramki,mam nadzieję,że następnym razem zmierzymy i mojego skrzata.
    twój też niczego sobie, ze startu trzeba mocno się sprężyć żeby cię zrobić, jezeli spóznie start to do setki ciężko cię złapać
  • Rudass
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    [O1] Analiza logów

    Hej

    Temat w sam raz na rozpoczęcie przygody z Octavią (ASV)
    Octavka przy przyśpieszaniu traci moc, temat pewnie wałkowany wielokrotnie - chciałbym, abyście zerknęli na logi:
    Log (0 - 003,008,011,003,008,011)
    Pierwszy trochę spóźniony, ale drugi już pełny.

    Zapieczone kierownice czy może jakiś inny werdykt?

    Pozdro,
    Rudy

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      wyglonda to na zapieczoną geometrie . najlepiej jak podepniesz vaga i sprawdzisz działonie n75 i sztangi w nastawach podstawowych .po zatym masz jakies błedy
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Rudass
        Classic
        • 2010
        • 2

        #4
        Sprawa już załatwiona, to były zapieczone kierownice. Teraz Octavka śmiga już jak dzika.

        Przy okazji chciałbym polecić chłopaków z Turbo-RKF (http://turbo-rkf.prv.pl/ )
        Działają solidnie, ze sprawdzeniem całego układu przed zabieraniem się za regenerację.
        Terminowo także sensownie, zamykają się w ciągu jednego dnia i to nie za 2 tygodnie tylko w tym samym tygodniu gdy dzwonisz.

        Komentarz

        • Piciu79
          Classic
          • 2010
          • 35

          #5
          witam

          nie chce zakładac nowego temau i dlatego sie podpinam,
          test statyczny 001,015,004

          temp. silnika rosnie od 73 do 75 stopni, spalanie rosnie od 0,6 do 0,8 l/h

          prosze o opinie czy tak powinno być czy jest cos zle?

          czemu spalanie rosnie w miare nagrzewania silnika? kat synchronizacji wg zalecn jest rowny zeru,czyli ok?
          Załączone pliki

          Komentarz

          Pracuję...