Witam!
Ostatnio zrobilo sie troszke chlodniej- ponizej 5 stopni i przy porannym odpalaniu przez ulamek sekundy szarpnie mi dosc konkretnie silnikiem i nastepnie wszystko wraca do normy. Autko pochodzi ok 20- 30 sek zgasze go i odpalam ponownie i zapala normalnie. Jak pojezdze troszke i odpalam go pozniej w ciagu dnia to tez nie ma problemow, wczesniej tzn wiosna lato tez bylo wszystko w porzadku. Dodam ze swiece i akumulator wymienilem poprzedniej zimy i od tego czasu przejechalem jakies 15 tys km. Czy ten typ tak po prostu ma czy cos moze zostalo uszkodzone? Z gory dzieki za odp
witaj sprawdz jeszce raz swiece czy grzeja i podłoncz vaga i sprawdz poczatek wtrysku i odczt z czujnika temp. na zimnym silniku zanim zapalisz po nocy a kiedy wymieniałes filtr paliwa .poczatek wtrysku sprawdz na rozgrzanym silniku
Zauważyłem, że wiele tdi (mój też) ma takie objawy, że w przedziale tem. 0-7 st. występuje takie telepanie i dodatkowo błekitny dymek zaraz przy odpaleniu. W większe mrozy palą od strzala i powyżej tych powiedzmy 7st również. Nie wiem czym to spowodowane, ale występuje u wielu osób.
Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
witaj sprawdz jeszce raz swiece czy grzeja i podłoncz vaga i sprawdz poczatek wtrysku i odczt z czujnika temp. na zimnym silniku zanim zapalisz po nocy a kiedy wymieniałes filtr paliwa .poczatek wtrysku sprawdz na rozgrzanym silniku
no ten filtr nie jest pierwszej swierzosci [jestem zwolenikiem wymiany wszystkich filtrów razem z olejem]jesli nie chcesz go wymieniac to przynajmniej spósc z niego wode która jest zatrzymywana na dole jest tam taki plastikowy korek. a co do tego niebieskiego dymku przy odpaleniu to jest najczesciej nie naj lepiej ustawiony poczatek wtrysky
Komentarz