Szarpie przy porannym odpaleniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ołti
    Classic
    • 2010
    • 29

    Szarpie przy porannym odpaleniu

    No dobra, wygrałeś Agamek12 :szeroki_usmiech
  • mmdk
    Drive
    • 2009
    • 70

    #2
    Szarpie przy porannym odpaleniu

    Witam!
    Ostatnio zrobilo sie troszke chlodniej- ponizej 5 stopni i przy porannym odpalaniu przez ulamek sekundy szarpnie mi dosc konkretnie silnikiem i nastepnie wszystko wraca do normy. Autko pochodzi ok 20- 30 sek zgasze go i odpalam ponownie i zapala normalnie. Jak pojezdze troszke i odpalam go pozniej w ciagu dnia to tez nie ma problemow, wczesniej tzn wiosna lato tez bylo wszystko w porzadku. Dodam ze swiece i akumulator wymienilem poprzedniej zimy i od tego czasu przejechalem jakies 15 tys km. Czy ten typ tak po prostu ma czy cos moze zostalo uszkodzone? Z gory dzieki za odp

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      witaj sprawdz jeszce raz swiece czy grzeja i podłoncz vaga i sprawdz poczatek wtrysku i odczt z czujnika temp. na zimnym silniku zanim zapalisz po nocy a kiedy wymieniałes filtr paliwa .poczatek wtrysku sprawdz na rozgrzanym silniku
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • oziemi
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 399

        #4
        Zauważyłem, że wiele tdi (mój też) ma takie objawy, że w przedziale tem. 0-7 st. występuje takie telepanie i dodatkowo błekitny dymek zaraz przy odpaleniu. W większe mrozy palą od strzala i powyżej tych powiedzmy 7st również. Nie wiem czym to spowodowane, ale występuje u wielu osób.
        Elegance
        ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
        -------------------------------------------

        Komentarz

        • mmdk
          Drive
          • 2009
          • 70

          #5
          Zamieszczone przez german81
          witaj sprawdz jeszce raz swiece czy grzeja i podłoncz vaga i sprawdz poczatek wtrysku i odczt z czujnika temp. na zimnym silniku zanim zapalisz po nocy a kiedy wymieniałes filtr paliwa .poczatek wtrysku sprawdz na rozgrzanym silniku
          \
          Filtr paliwa wymieniany jakies 20 tys km temu

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            no ten filtr nie jest pierwszej swierzosci [jestem zwolenikiem wymiany wszystkich filtrów razem z olejem]jesli nie chcesz go wymieniac to przynajmniej spósc z niego wode która jest zatrzymywana na dole jest tam taki plastikowy korek. a co do tego niebieskiego dymku przy odpaleniu to jest najczesciej nie naj lepiej ustawiony poczatek wtrysky
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            Pracuję...